Hoppa till innehåll

Roligast I Saints Row 2?

360Xbox

Rekommendera inlägg

vad jag tycker är saints row en dålig verision av gta de snott.

typ storyn och nästan allt kommer från gta.gillar det inte alls.har ett demo på det.sämre än gta4 till och med

Om du tycker att saints row har snått från gta så har du fel!!!

när dem gjorde saints row 1 och 2 så sattsade dem inte o göra ett gta liknande spel och det e det inte heller. Gta 4 och saints row 2 är egentligen HELT olika spel. Visst båda handlar om att man går runt i en stad och gör uppdrag o dödar folk men tyckmessigt e det helt olika. Saintsrow kanske inte är lika detaljerat som gta 4, kanske inte har den bästa grafiken, inte den bästa storyn, inte dem bästa övriga spel detaljer men saints row 2 har mycket mer å bjuda på. Har mycket mer sida uppdrag m.m. och det e så jag vill att mitt spel ska va helst. Du kanske gillar mest uppdrag men så tycker inte jag. Men det jag ville såga är att man kan inte jämnföra gta 4 och saintsrow 2 för dem har inte satsat på samma grejer inom spelet

det har du rätt i!!

Saints row försöker inte härma Gta!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 31
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

• 2 veckor senare...
  • 3 veckor senare...

vad jag tycker är saints row en dålig verision av gta de snott.

typ storyn och nästan allt kommer från gta.gillar det inte alls.har ett demo på det.sämre än gta4 till och med

Om du tycker att saints row har snått från gta så har du fel!!!

när dem gjorde saints row 1 och 2 så sattsade dem inte o göra ett gta liknande spel och det e det inte heller. Gta 4 och saints row 2 är egentligen HELT olika spel. Visst båda handlar om att man går runt i en stad och gör uppdrag o dödar folk men tyckmessigt e det helt olika. Saintsrow kanske inte är lika detaljerat som gta 4, kanske inte har den bästa grafiken, inte den bästa storyn, inte dem bästa övriga spel detaljer men saints row 2 har mycket mer å bjuda på. Har mycket mer sida uppdrag m.m. och det e så jag vill att mitt spel ska va helst. Du kanske gillar mest uppdrag men så tycker inte jag. Men det jag ville såga är att man kan inte jämnföra gta 4 och saintsrow 2 för dem har inte satsat på samma grejer inom spelet

det har du rätt i!!

Saints row försöker inte härma Gta!!

Ja!!! Jag har saints row 1 saints row 2 och GTA 4. På GTA 4 är det en helt annan variant och vissa saker är bättre på GTA 4 än saints row 2 och vissa saker är sämre Det som är bra med GTA 4 är dom små detalierna men på saints row

2 är det också. Men dom bra saker med saints row 2 är: man kan köra flygplan,mini hoj och ufo man kan ta gissla gående gasta folk.

1:a saints row 2

2:a GTA 4

3:a saints row 1

:thanks:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...