MysticGohan Skrivet 24 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2008 suck, varför skriver alla inlägg som typ "HELT KLART PS3 NI E DUMMA!", är det så svårt att skriva 2 meningar text, till och med jag grejade ju de ><. btw varför är 360 mer lik en dator än PS3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 24 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2008 Jag skulle säga att min favorit är 360 eftersom jag har spelat den mer och vänjt mig vid 360 kontroller/Grafik mm. Jag har nästan aldrig spelat PS3 så jag kan inte riktigt säga vilken som är bäst enligt mig. Man kan inte bara gå på fakta utan man måste ha testat båda innan man kan avgöra vilken man tycker är bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 24 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2008 Jag skulle säga att min favorit är 360 eftersom jag har spelat den mer och vänjt mig vid 360 kontroller/Grafik mm. Jag har nästan aldrig spelat PS3 så jag kan inte riktigt säga vilken som är bäst enligt mig. Man kan inte bara gå på fakta utan man måste ha testat båda innan man kan avgöra vilken man tycker är bäst. Du skulle nog inte ens se en skillnad på grafiken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hector Skrivet 24 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2008 Xbox 360'n är helt klart övertygat bättre än PS3'n enligt mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 25 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2008 btw varför är 360 mer lik en dator än PS3?Xbox 360 har i princip datorkomponenter som man tryckt in i en låda. Detta är också förklaringen till att det är så lätt att porta spel från 360 till PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NooBeD Skrivet 29 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2008 Okej tack för dom som har skrivit i det här fourumet men det blir någ PS3 än då!:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 29 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2008 Haha, ja. Du frågar vilket som är bäst, men ändå så skriver du PS3's grafik är mycket bättre osv. Men enligt mig tycker jag PS3 är bättre, har bättre spel och skönare kontroll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NooBeD Skrivet 29 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2008 Okej men jag jag ska köpa PS3 för jag tycker dom har skönare dosor och sånt!:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.