Hoppa till innehåll

Senaste Upplåsta Archivement?


Mosa1nagant
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 1.7k
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

[Avast Ye, Admiral!]

Title Reward: <Bloodsail Admiral>

 

Efter tre timmar av farmande och spammande i STV general chat fick jag och en polare den, titeln var värd varenda minut. Jag spelar en mage och min polare lirar lock :>

Ett helvete att farma tillbaka reputation sen... Vilket jag inte orkat göra än... :p
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

[Avast Ye, Admiral!]

Title Reward: <Bloodsail Admiral>

 

Efter tre timmar av farmande och spammande i STV general chat fick jag och en polare den, titeln var värd varenda minut. Jag spelar en mage och min polare lirar lock :>

Ett helvete att farma tillbaka reputation sen... Vilket jag inte orkat göra än... :P

 

Har någon orkat räkna ut hur mycket tid det tar? Man måste ju iprincip döda samma mängd Booty Bay gubbar x50 ...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

[Avast Ye, Admiral!]

Title Reward: <Bloodsail Admiral>

 

Efter tre timmar av farmande och spammande i STV general chat fick jag och en polare den, titeln var värd varenda minut. Jag spelar en mage och min polare lirar lock :>

Ett helvete att farma tillbaka reputation sen... Vilket jag inte orkat göra än... :P

 

Har någon orkat räkna ut hur mycket tid det tar? Man måste ju iprincip döda samma mängd Booty Bay gubbar x50 ...

 

Borde ta runt 20-30 timmar enligt en guide jag läste till hur man farmar till "The Insane".
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tänkte dra insane men det är så sjukt dyrt :/

 

Ravenholdt är enkelt och Steemwheelde + Bloodsail är enkelt, redan dragit dem till exalted ganska snabbt i Dire Maul.

 

Men Shendralar och Darkmoon... pfft. typ 100k guld för båda exalted.

 

Runt 114 Decks för Darkmoon = Sjukt dyrt.

Runt 80 Librams + Pristine Black Diamond = Sjukt dyrt också, Diamond runt 300g och libram minst 150, 450 gånger 80 = 36k guld + ännu mer för darkmoon.

 

Så palla. Har 47 exalted factions, får räcka just nu ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tänkte dra insane men det är så sjukt dyrt :/

 

Ravenholdt är enkelt och Steemwheelde + Bloodsail är enkelt, redan dragit dem till exalted ganska snabbt i Dire Maul.

 

Men Shendralar och Darkmoon... pfft. typ 100k guld för båda exalted.

 

Runt 114 Decks för Darkmoon = Sjukt dyrt.

Runt 80 Librams + Pristine Black Diamond = Sjukt dyrt också, Diamond runt 300g och libram minst 150, 450 gånger 80 = 36k guld + ännu mer för darkmoon.

 

Så palla. Har 47 exalted factions, får räcka just nu ;)

Spelar du alliance på frostmane? Har för mig du har sagt det nånstans.

 

Iallafall, 'Can I keep him?' på en alt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tänkte dra insane men det är så sjukt dyrt :/

 

Ravenholdt är enkelt och Steemwheelde + Bloodsail är enkelt, redan dragit dem till exalted ganska snabbt i Dire Maul.

 

Men Shendralar och Darkmoon... pfft. typ 100k guld för båda exalted.

 

Runt 114 Decks för Darkmoon = Sjukt dyrt.

Runt 80 Librams + Pristine Black Diamond = Sjukt dyrt också, Diamond runt 300g och libram minst 150, 450 gånger 80 = 36k guld + ännu mer för darkmoon.

 

Så palla. Har 47 exalted factions, får räcka just nu ;)

- Ravenholdt -

 

You'll start out as neutral with Ravenholdt, the method is to kill Syndicate Members untill you are 11999/12000 Honored. After that you'll have to farm heavy lockboxes. More exactly 1405 boxes for the quest Junkboxes Needed.

 

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

- Shen'dralar -

 

You'll earn reputation with this faction by doing three repeat-able quests:

Libram of Focus

Libram of Protection

Libram of Rapidity

Each turn-in yields 500 reputation requiring a total of 84 to finish the grind.

 

84 Librams

84 Pristine Black Diamonds

15-20 Hours to farm mix of 84 stitchings/skins of shadow/blood of heroes

5-10 Hours of time checking AH

1-2 Hours of time to turn everything in.

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

- Darkmoon Faire -

 

Starting out at 0/3000 Neutral with the Darkmoon Faire it takes 120 epic deck quest completes to get to exalted. If you manage to get these decks at a prize of 200g each it will cost 24,000g!

 

 

 

 

 

 

Källa är MMOwned och lite info från wiki/wowhead antar jag. Om du undrar hur du ska bli exalted med de svårare factions.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...