Xade Skrivet 19 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2009 [sinister Calling] [Hallowed Be Thy Name] [What a Long Strange Trip It's Been] [The Horseman's Reins] YES!! Fick äntligen Hallowed Helm och i och med det även 310% draken. + Cool hästmount. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 19 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2009 [sinister Calling] [Hallowed Be Thy Name] [What a Long Strange Trip It's Been] [The Horseman's Reins] YES!! Fick äntligen Hallowed Helm och i och med det även 310% draken. + Cool hästmount. The Horseman's Reins är också ett epic flying mount som du kan använda om du mountar upp i outlands eller northrend. ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 19 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2009 [sinister Calling] [Hallowed Be Thy Name] [What a Long Strange Trip It's Been] [The Horseman's Reins] YES!! Fick äntligen Hallowed Helm och i och med det även 310% draken. + Cool hästmount. Grattis! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 19 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2009 [Hallowed by thy name] :D:D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 20 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2009 Jag måste få Hallowed Helm och Petet.. för achivmentet.. Fick alla andra saker för det på första dagen. Fick även Magic Broom igår :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 20 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2009 Abuse the Ooze Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Undead Skrivet 20 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2009 [ Explore Tirisfal Glades ] ( Vet inte hur man stavar det :P ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhug Skrivet 20 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2009 [Explore Borean Tundra] [D.E.H.T.A'S LITTLE P.I.T.A] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 20 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2009 Jag måste få Hallowed Helm och Petet.. för achivmentet.. Fick alla andra saker för det på första dagen. Fick även Magic Broom igår :D Magic broom är nice :D synd bara att den går ut när halloween går ut :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 20 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2009 (redigerat) Jag måste få Hallowed Helm och Petet.. för achivmentet.. Fick alla andra saker för det på första dagen. Fick även Magic Broom igår :D Magic broom är nice :D synd bara att den går ut när halloween går ut :/ Om du får en broom sista dagen så får du behålla den efter halloween ?I typ 1 vecka Redigerat 20 Oktober 2009 av ExorZ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 20 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2009 svar nej. alla försvnner på samma dag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 20 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2009 Om jag inte är helt ute och cyklar, står det inte "This item does only work on Hallow's end"? Blizzard brukar annars vara väldigt tydliga med att ett item försvinner efter en speciell period. Så jag antar att du får behålla din kvast, men du kan inte använda den förrens nästa år. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg