CHORDAZBA Skrivet 12 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2010 Glory of the Hero (finally)Nu gäller det väl bara att skaffa träning för det? :3 [stormwind stockades] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 13 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2010 Glory of the Hero (finally)Nu gäller det väl bara att skaffa träning för det? :3 [stormwind stockades] yep yep GZ :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 13 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2010 Zombiefest! Brutally Dedicated Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 13 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2010 The Right Stuff [PROTODRAKEOMFGZ] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 13 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2010 2500 Dungeon and Raid Emblems För någon dag sen :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 14 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2010 The Right Stuff [PROTODRAKEOMFGZ] [50 Quest's Completed] Haha, K, jag kan solo alla instancer som är vid min levelrange. ^^, Ska solo stockades för typ wool skit xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 14 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2010 The Right Stuff [PROTODRAKEOMFGZ] [50 Quest's Completed] Haha, K, jag kan solo alla instancer som är vid min levelrange. ^^, Ska solo stockades för typ wool skit xD hehe jepp det är ett najs plus för protpallys Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaceduck Skrivet 14 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2010 [For The Horde!] Reward: [Reins of the Black War Bear] :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 15 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2010 (redigerat) FUCK YEH, ANUB DOWN! Efter ett par timmar tog vi ner Anub25man <Heroic>! Blev dock bara A Tribute To Skill :) Redigerat 15 Januari 2010 av Nittionio Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tonfisksallad Skrivet 15 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2010 Tastes like chicken Man ska äta 50 olika saker :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 17 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2010 FUCK YEH, ANUB DOWN! Efter ett par timmar tog vi ner Anub25man <Heroic>! Blev dock bara A Tribute To Skill :) Skön björn ute till höger, våga vägra picture ^^ I vilket fall har jag levlat min hunter till 78 och craftat massa hunter gear åt honom från min main. Kommer vara full epic direkt efter ding nästan :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 18 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2010 FUCK YEH, ANUB DOWN! Efter ett par timmar tog vi ner Anub25man <Heroic>! Blev dock bara A Tribute To Skill :) Skön björn ute till höger, våga vägra picture ^^ I vilket fall har jag levlat min hunter till 78 och craftat massa hunter gear åt honom från min main. Kommer vara full epic direkt efter ding nästan :) Lol, såg inte det :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg