w4nkarN Skrivet 14 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2010 Level 20 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaceduck Skrivet 14 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2010 [Avast Ye, Admiral!] Title Reward: <Bloodsail Admiral> Efter tre timmar av farmande och spammande i STV general chat fick jag och en polare den, titeln var värd varenda minut. Jag spelar en mage och min polare lirar lock :> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 14 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2010 Level 50 på min druid Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 15 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2010 [Epic], varför equipa jag inte min vanliga dps-trinket bara? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 15 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2010 (redigerat) [Leeeeeeeeeeeeeeeeroy] :D 2000 inlägg!11!! Redigerat 15 Maj 2010 av LasseKongo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 15 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2010 [Level 10] På min raf gubbe :D En gratis månad och mount var inte fel :D Någon som behöver healers i sin guild skriv er server. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 16 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2010 [Avast Ye, Admiral!] Title Reward: <Bloodsail Admiral> Efter tre timmar av farmande och spammande i STV general chat fick jag och en polare den, titeln var värd varenda minut. Jag spelar en mage och min polare lirar lock :> Ett helvete att farma tillbaka reputation sen... Vilket jag inte orkat göra än... :p Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 16 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2010 [Avast Ye, Admiral!] Title Reward: <Bloodsail Admiral> Efter tre timmar av farmande och spammande i STV general chat fick jag och en polare den, titeln var värd varenda minut. Jag spelar en mage och min polare lirar lock :> Ett helvete att farma tillbaka reputation sen... Vilket jag inte orkat göra än... :P Har någon orkat räkna ut hur mycket tid det tar? Man måste ju iprincip döda samma mängd Booty Bay gubbar x50 ... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 16 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2010 [Avast Ye, Admiral!] Title Reward: <Bloodsail Admiral> Efter tre timmar av farmande och spammande i STV general chat fick jag och en polare den, titeln var värd varenda minut. Jag spelar en mage och min polare lirar lock :> Ett helvete att farma tillbaka reputation sen... Vilket jag inte orkat göra än... :P Har någon orkat räkna ut hur mycket tid det tar? Man måste ju iprincip döda samma mängd Booty Bay gubbar x50 ... Borde ta runt 20-30 timmar enligt en guide jag läste till hur man farmar till "The Insane". Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 16 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2010 Jag tänkte dra insane men det är så sjukt dyrt :/ Ravenholdt är enkelt och Steemwheelde + Bloodsail är enkelt, redan dragit dem till exalted ganska snabbt i Dire Maul. Men Shendralar och Darkmoon... pfft. typ 100k guld för båda exalted. Runt 114 Decks för Darkmoon = Sjukt dyrt. Runt 80 Librams + Pristine Black Diamond = Sjukt dyrt också, Diamond runt 300g och libram minst 150, 450 gånger 80 = 36k guld + ännu mer för darkmoon. Så palla. Har 47 exalted factions, får räcka just nu ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 17 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2010 Jag tänkte dra insane men det är så sjukt dyrt :/ Ravenholdt är enkelt och Steemwheelde + Bloodsail är enkelt, redan dragit dem till exalted ganska snabbt i Dire Maul. Men Shendralar och Darkmoon... pfft. typ 100k guld för båda exalted. Runt 114 Decks för Darkmoon = Sjukt dyrt. Runt 80 Librams + Pristine Black Diamond = Sjukt dyrt också, Diamond runt 300g och libram minst 150, 450 gånger 80 = 36k guld + ännu mer för darkmoon. Så palla. Har 47 exalted factions, får räcka just nu ;) Spelar du alliance på frostmane? Har för mig du har sagt det nånstans. Iallafall, 'Can I keep him?' på en alt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 17 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2010 Jag tänkte dra insane men det är så sjukt dyrt :/ Ravenholdt är enkelt och Steemwheelde + Bloodsail är enkelt, redan dragit dem till exalted ganska snabbt i Dire Maul. Men Shendralar och Darkmoon... pfft. typ 100k guld för båda exalted. Runt 114 Decks för Darkmoon = Sjukt dyrt. Runt 80 Librams + Pristine Black Diamond = Sjukt dyrt också, Diamond runt 300g och libram minst 150, 450 gånger 80 = 36k guld + ännu mer för darkmoon. Så palla. Har 47 exalted factions, får räcka just nu ;) - Ravenholdt - You'll start out as neutral with Ravenholdt, the method is to kill Syndicate Members untill you are 11999/12000 Honored. After that you'll have to farm heavy lockboxes. More exactly 1405 boxes for the quest Junkboxes Needed. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- - Shen'dralar - You'll earn reputation with this faction by doing three repeat-able quests: Libram of Focus Libram of Protection Libram of Rapidity Each turn-in yields 500 reputation requiring a total of 84 to finish the grind. 84 Librams 84 Pristine Black Diamonds 15-20 Hours to farm mix of 84 stitchings/skins of shadow/blood of heroes 5-10 Hours of time checking AH 1-2 Hours of time to turn everything in. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- - Darkmoon Faire - Starting out at 0/3000 Neutral with the Darkmoon Faire it takes 120 epic deck quest completes to get to exalted. If you manage to get these decks at a prize of 200g each it will cost 24,000g! Källa är MMOwned och lite info från wiki/wowhead antar jag. Om du undrar hur du ska bli exalted med de svårare factions. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg