SmeK Skrivet 21 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2010 The Flame Warden. Fick en fin titel. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 21 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2010 [The Ashen Verdict] på Disiplin Prästen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 26 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2010 (redigerat) Handlat lite på senaste tiden, hade mycket pengar över ^^ [Traveler's Tundra Mammoth] [Ring of Kirin Tor] [The Sword in the Skull] Lite jobbigt var det att köpa Battered Hilt för 8k när jag hade bra mycket bättre vapen redan ;) 54/54 Achievements i General nu, en till tab klar. Plus denna godbit!!! [swift Razzashi Raptor] :D Äntligen! Redigerat 26 Juni 2010 av Xade Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 26 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2010 Handlat lite på senaste tiden, hade mycket pengar över ^^ [Traveler's Tundra Mammoth] [Ring of Kirin Tor] [The Sword in the Skull] Lite jobbigt var det att köpa Battered Hilt för 8k när jag hade bra mycket bättre vapen redan ;) 54/54 Achievements i General nu, en till tab klar. Plus denna godbit!!! [swift Razzashi Raptor] :D Äntligen! Hur är det möjligt att få MYCKET PENGAR ÖVER? :o Badass saker du fick btw. OnT: Asnajs boots från icc25, andra bossen. Fan på tiden jag får dem!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 26 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2010 The flame keeper Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 26 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2010 (redigerat) The Plagueworks, i en pug, ooo (och jag fick dagger från pp, yay) Redigerat 26 Juni 2010 av Hivee Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 Senaste var plagueworks + crimson hall i en pug, ska ta sindragosa och eventuellt lich king me i samma pug ;o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hackie Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 Fall of the Lich King 10 man. Kinda weird. Dödade LK för 2-3 månader sen men hade Sindra kvar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 [swift White Hawkstrider], min andra, woop. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 5 Exalted reputations, ska satsa på ambassador tror jag :P om man nu kan få full exodar med trialHoppas du vet att man måste köpa tbc om man testat trial? :s Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 nej det måste man inte :P Har redan haft trial nån gång, man kan var 3e månad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jesus Skrivet 21 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2010 Can I Keep Him? på alten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg