Hivee Skrivet 15 April 2009 Rapport Dela Skrivet 15 April 2009 [Heroic: A Quick Shave] [Heroic: Shutout] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 15 April 2009 Rapport Dela Skrivet 15 April 2009 [Heroic: A Quick Shave]Samma. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zanter Skrivet 17 April 2009 Rapport Dela Skrivet 17 April 2009 A Quick Shave I Choose you, Stormcaller Brundir The Antechamber of Ulduar Crazu Cat Lady Nerf Gravity Bombs!(lol på namnet) Tycker även om XT-002 Deconstructor's röst ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 18 April 2009 Rapport Dela Skrivet 18 April 2009 A Quick Shave I Choose you, Stormcaller Brundir The Antechamber of Ulduar Crazu Cat Lady Nerf Gravity Bombs!(lol på namnet) Tycker även om XT-002 Deconstructor's röst ^^ Grattis. Hur får man "Crazy Cat Lady", bara o döda henne inom en tid eller? Xt's röst är wonderful ;D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 18 April 2009 Rapport Dela Skrivet 18 April 2009 [Argent Valor] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 18 April 2009 Rapport Dela Skrivet 18 April 2009 (redigerat) [Emalon the Storm Watcher] [Turtles all the way down] [The old gnome and the sea] [500 fish] Redigerat 18 April 2009 av Rullis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 18 April 2009 Rapport Dela Skrivet 18 April 2009 [Fish Don't Leave Footprints] Woo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 18 April 2009 Rapport Dela Skrivet 18 April 2009 (redigerat) [i Have The Coolest Friends] Ingen annan som får achievments här eller? =/ [Hot Pocket] [i'll Take You All On] Redigerat 18 April 2009 av Rullis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 19 April 2009 Rapport Dela Skrivet 19 April 2009 [i Have The Coolest Friends] Ingen annan som får achievments här eller? =/ [Hot Pocket] [i'll Take You All On] Jag får inga som jag tycker man borde skriva ett inlägg för i alla fall :P Har fått instancer på min paladin och t.ex. Stone Keeper achievements. Inget nytt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 19 April 2009 Rapport Dela Skrivet 19 April 2009 [i Have The Coolest Friends] Ingen annan som får achievments här eller? =/ [Hot Pocket] [i'll Take You All On] Jodå, det är folk som får achievement hela tiden, men det är som ExorZ säger, jobbigt, rent utav onödigt att skriva exakt alla achievement som alla antingen redan har eller kommer få inom de närmsta dagarna. Såsom [Tilted], [Lance a Lot], [Argent Valor] etc. Nästa achievement jag kommer posta kommer vara en nice feats of strength. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 19 April 2009 Rapport Dela Skrivet 19 April 2009 [Level 40] Innan det... [sM] [Giddy up] På min Mage då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 19 April 2009 Rapport Dela Skrivet 19 April 2009 [Expert Fisherman] [100 Fish] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg