Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

• Svar 1.7k
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Skrivet

I choose you, runemaster molegeim.

fick hodir några sec efter hardmode. vi sa "wipe it" och då dog han av dots på 100k hp, trodde den bugga men han blir ju neutral på 100k :<

Skrivet

[Orbit-uary]

Bara vezax hardmode kvar

En fråga till dig.

Iron Dwarf, Medium Rare.

Måste man döda 25 st i en lockout, 25 st i samma fight?

Vi försökte kolla om den gick upp 1 och 1 men den rörde sig inte (står på mitt achi att jag har dödat 2 innan, men den gick inte upp).

Skrivet (redigerat)

[Orbit-uary]

Bara vezax hardmode kvar

En fråga till dig.

Iron Dwarf, Medium Rare.

Vi försökte kolla om den gick upp 1 och 1 men den rörde sig inte (står på mitt achi att jag har dödat 2 innan, men den gick inte upp).

Ni måste wipa 4-5 gånger för att klara det, 8 i taget, funkar bara på guardians dock, inte dom som whirlwindar eller spellcasters

Spelar ingen roll vilken save eller hur mycket ni har wipat, bara det är den där fire breathen i phase 2 som dödar dom

Redigerat av Hivee
Skrivet

[Orbit-uary]

Bara vezax hardmode kvar

En fråga till dig.

Iron Dwarf, Medium Rare.

Ni måste wipa 4-5 gånger för att klara det, 8 i taget, funkar bara på guardians dock, inte dom som whirlwindar eller spellcasters

Spelar ingen roll vilken save eller hur mycket ni har wipat, bara det är den där fire breathen i phase 2 som dödar dom

ahaaaaa! tack så mycket!

Trodde det var firebreathen i phase 1 som man dödade dem på haha :D

• Skapa ny...