Vendetta Skrivet 5 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2009 [Level 70] :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 8 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2009 [The Black Temple] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 8 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2009 I choose you, runemaster molegeim. fick hodir några sec efter hardmode. vi sa "wipe it" och då dog han av dots på 100k hp, trodde den bugga men han blir ju neutral på 100k :< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 8 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2009 [Orbit-uary] Bara vezax hardmode kvar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 8 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2009 [Orbit-uary] Bara vezax hardmode kvar En fråga till dig. Iron Dwarf, Medium Rare. Måste man döda 25 st i en lockout, 25 st i samma fight? Vi försökte kolla om den gick upp 1 och 1 men den rörde sig inte (står på mitt achi att jag har dödat 2 innan, men den gick inte upp). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 8 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2009 (redigerat) [Orbit-uary] Bara vezax hardmode kvar En fråga till dig. Iron Dwarf, Medium Rare. Måste man döda 25 st i en lockout, 25 st i samma fight? Vi försökte kolla om den gick upp 1 och 1 men den rörde sig inte (står på mitt achi att jag har dödat 2 innan, men den gick inte upp). Ni måste wipa 4-5 gånger för att klara det, 8 i taget, funkar bara på guardians dock, inte dom som whirlwindar eller spellcasters Spelar ingen roll vilken save eller hur mycket ni har wipat, bara det är den där fire breathen i phase 2 som dödar dom Redigerat 8 Juli 2009 av Hivee Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 8 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2009 [Orbit-uary] Bara vezax hardmode kvar En fråga till dig. Iron Dwarf, Medium Rare. Måste man döda 25 st i en lockout, 25 st i samma fight? Vi försökte kolla om den gick upp 1 och 1 men den rörde sig inte (står på mitt achi att jag har dödat 2 innan, men den gick inte upp). Ni måste wipa 4-5 gånger för att klara det, 8 i taget, funkar bara på guardians dock, inte dom som whirlwindar eller spellcasters Spelar ingen roll vilken save eller hur mycket ni har wipat, bara det är den där fire breathen i phase 2 som dödar dom ahaaaaa! tack så mycket! Trodde det var firebreathen i phase 1 som man dödade dem på haha :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 9 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2009 (redigerat) [shutdown] (Flame Levithahanan) [we had it all along *cough*] (AB 1990-2000) Redigerat 9 Juli 2009 av ExorZ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 9 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2009 [Heroic: Orbital Devastation] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 9 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2009 (redigerat) [Heroic: Heartbreaker] dubbelpost kek Redigerat 9 Juli 2009 av Hivee Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 9 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2009 [but I'm on Your Side] [A Quick Shave] [Orbital Devastation] (2) nästa Heartbreaker :< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 9 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2009 [Heroic: I choose you, Runemaster Molgeim] Första försöket lol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg