Hoppa till innehåll

Senaste Upplåsta Archivement?


Mosa1nagant

Rekommendera inlägg

  • Svar 1.7k
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

[Onyxia's Lair (25 Player)]

 

Äntligen tog vi henne :) Vann en halvbra dagger.

Äntligen o.o? Min guild oneshottade henne, men skitdrops bara

 

Ont: [Zul'Aman] på magen

 

Jag spelade i en pug ;)

 

Annars inte så mycket nytt, typ 1500 Raid and Dungeon Emblems, men tror den är buggad, hela realmen fick nästa i kedjan bara av att loota en, jag hade typ bara 1300 sen fick jag denna :S

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

[Less-Rabi]

 

Svåraste achivementen för Glory of Hero, sedan nerfen. Han kan varken bli silencad eller interupted av Fan of Knives längre. Dessutom sista 0.3 sec cast.

 

Vi hade 5 stycken t9 geareade som körde full nuke mer heroism och jag interuptade första, han hade typ 30% hp då, sedan hann vi döda honom exakt innan andra. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

[Less-Rabi]

 

Svåraste achivementen för Glory of Hero, sedan nerfen. Han kan varken bli silencad eller interupted av Fan of Knives längre. Dessutom sista 0.3 sec cast.

 

Vi hade 5 stycken t9 geareade som körde full nuke mer heroism och jag interuptade första, han hade typ 30% hp då, sedan hann vi döda honom exakt innan andra. ;)

Lols ^^ Nice nuke ni måste ha haft xD Jag klarade det på fjärde interrupten utan FoK rogue :P Men det går dock jävligt fort.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

[Less-Rabi]

 

Svåraste achivementen för Glory of Hero, sedan nerfen. Han kan varken bli silencad eller interupted av Fan of Knives längre. Dessutom sista 0.3 sec cast.

 

Vi hade 5 stycken t9 geareade som körde full nuke mer heroism och jag interuptade första, han hade typ 30% hp då, sedan hann vi döda honom exakt innan andra. ;)

Markmanship hunter.

 

Silence shot (boss silence i 2 sec) -> readiness > silence igen för 2 sec + andra klasser som shaman och rogue kan använda sina interupts random

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...