w4nkarN Skrivet 27 September 2009 Rapport Dela Skrivet 27 September 2009 [Onyxia's Lair (25 Player)] Äntligen tog vi henne :) Vann en halvbra dagger. Äntligen o.o? Min guild oneshottade henne, men skitdrops bara Ont: [Zul'Aman] på magen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 2 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2009 (redigerat) [Zul'Aman] - En ganska nice Dagger droppa för mig :) (Prowler's Strikeblade) [Wrath of the horde] [immortal no moore] [Put out the light] [Death to the king] jag faila lite på SW :P Redigerat 2 Oktober 2009 av Normie Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 3 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2009 [Onyxia's Lair (25 Player)] Äntligen tog vi henne :) Vann en halvbra dagger. Äntligen o.o? Min guild oneshottade henne, men skitdrops bara Ont: [Zul'Aman] på magen Jag spelade i en pug ;) Annars inte så mycket nytt, typ 1500 Raid and Dungeon Emblems, men tror den är buggad, hela realmen fick nästa i kedjan bara av att loota en, jag hade typ bara 1300 sen fick jag denna :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sportlov Skrivet 4 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2009 fock ye Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 4 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2009 Blev klar med alla brewfest achievements för nån dag sedan ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 4 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2009 2500 dungeon and raid emblems Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 4 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2009 Blev klar med alla brewfest achievements för nån dag sedan ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhug Skrivet 5 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2009 [50] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 6 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2009 [Less-Rabi] Svåraste achivementen för Glory of Hero, sedan nerfen. Han kan varken bli silencad eller interupted av Fan of Knives längre. Dessutom sista 0.3 sec cast. Vi hade 5 stycken t9 geareade som körde full nuke mer heroism och jag interuptade första, han hade typ 30% hp då, sedan hann vi döda honom exakt innan andra. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 6 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2009 [Less-Rabi] Svåraste achivementen för Glory of Hero, sedan nerfen. Han kan varken bli silencad eller interupted av Fan of Knives längre. Dessutom sista 0.3 sec cast. Vi hade 5 stycken t9 geareade som körde full nuke mer heroism och jag interuptade första, han hade typ 30% hp då, sedan hann vi döda honom exakt innan andra. ;) Lols ^^ Nice nuke ni måste ha haft xD Jag klarade det på fjärde interrupten utan FoK rogue :P Men det går dock jävligt fort. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 6 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2009 [LEEEEEERROOOOOYY] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 6 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2009 [Less-Rabi] Svåraste achivementen för Glory of Hero, sedan nerfen. Han kan varken bli silencad eller interupted av Fan of Knives längre. Dessutom sista 0.3 sec cast. Vi hade 5 stycken t9 geareade som körde full nuke mer heroism och jag interuptade första, han hade typ 30% hp då, sedan hann vi döda honom exakt innan andra. ;) Markmanship hunter. Silence shot (boss silence i 2 sec) -> readiness > silence igen för 2 sec + andra klasser som shaman och rogue kan använda sina interupts random Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg