Kevve Skrivet 20 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2008 Jo, att starta upp det funkar utmärkt. Men när jag sedan ska logga in, så hackar programmet upp, och jag måste starta om för att kunna få upp samma sak igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 20 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2008 Beta versionen är helt fuckad >.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 21 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2008 Ja, kasta msn och skaffa IRC-klient. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 21 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2008 Nejje, man har ju kvar den gamla . :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 21 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2008 Om man använder beta versioner så ska man rapportera felet till dom som gjort programmet, inte vi på fuska som inte har nån aning hur man fixar det förmodligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 21 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2008 Om man använder beta versioner så ska man rapportera felet till dom som gjort programmet, inte vi på fuska som inte har nån aning hur man fixar det förmodligen Jag orkar inte, haha. Får vänta tills den kommer som sprillans ny. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 21 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2008 Min beta funkar oO. Avinstallera och installera betan igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 21 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2008 Min beta funkar oO. Avinstallera och installera betan igen. Tror inte att det hjälper den 8:e gången. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nisselox Skrivet 22 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2008 men msn live beta suger... man kan inte ens skicka någon fil till dem som har dem äldre versionerna .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 22 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2008 beta äger och man kan skicka till äldre verisoner det är sant asså..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 22 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2008 Meh, fools. Funkar inte BETA så avinstallera det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mojje312 Skrivet 23 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2008 jag har också beta versionen! Den funkade för mig! ;) fast lite ful utseende tycker jag! men annars bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.