Hoppa till innehåll

Lite Frågor Om Alla Tier Sets.

Rullis

Rekommendera inlägg

Tjo.

Vart lootar man de 'första' bra tier setsen som är till level 70s~?

Vet att man lootar t4 glovees o helmet i karazhan, var får man resten av t4?

Vilket tier är bäst för mig som inte har något 'speciellt' gear än? t4?

ty

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tier 4 För hunters:

Gloves - Curator (Kara)

Head - Prince (Kara)

Shoulders - High king Maulgar (Gruul's lair)

Legs - Gruul (Gruul's lair)

Chest - Magtheridon (Magtheridons lair)

Nu är jag inte så jätte insatt i Hunters, men tier 4 är ju det första du stöter på, och lär väl också vara det som man "bygger upp" sin hunter med när man tagit 70.

Sen brukar det vara som så att T4>T5>T6 dvs. att varje tier blir något bättre än föregångaren, men.. för vissa classer är detta inte fallet, så man får kolla på setbonus och liknande.

Ett exempel är enhancement shamaner, vars t5 är bättre än t6.

Sen finns det även classer, vars tiers suger oerhört.. ett exempel på det är DPS warrior t6 till exempel.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

BM är bra, sant, fast MMS är inte så dålig egentligen heller, det kan fungera.

Hur kan en Hunter vinna dpsen? :o Thoridal? Vi har rogues/ench shamans på toppen :P

I alla fall, skaffa lite T4, lite ZA gear och lite Badge gear så är du i princip redo för BT och MH, har du tur får du t6 då, nu för tiden går de flesta från t4 gear till t6/badge gear.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

BM är bra, sant, fast MMS är inte så dålig egentligen heller, det kan fungera.

Hur kan en Hunter vinna dpsen? :o Thoridal? Vi har rogues/ench shamans på toppen :P

I alla fall, skaffa lite T4, lite ZA gear och lite Badge gear så är du i princip redo för BT och MH, har du tur får du t6 då, nu för tiden går de flesta från t4 gear till t6/badge gear.

Samma här, när jag brukade lira WoW. Vår hunter hade T5/Allt badge gear men låg alltid femma. Rogues/Warlocks brukade alltid ligga etta.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

JOJO, TREVLIGT.

Körde Gruul´s Lair. Dödade första piss bossen, fick t4 shoulders, var 2 som needade på den, så rollar han 1 (1!!!!!!!) mer än mig ._.

sen på Gruul så droppas inte t4 legs, utan 2 st t4 som är för rogue~+2 till >_> typiskt.

sur.

:<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...