Rullis Skrivet 20 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2008 Tjo. Vart lootar man de 'första' bra tier setsen som är till level 70s~? Vet att man lootar t4 glovees o helmet i karazhan, var får man resten av t4? Vilket tier är bäst för mig som inte har något 'speciellt' gear än? t4? ty Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 20 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2008 Tier 4 För hunters: Gloves - Curator (Kara) Head - Prince (Kara) Shoulders - High king Maulgar (Gruul's lair) Legs - Gruul (Gruul's lair) Chest - Magtheridon (Magtheridons lair) Nu är jag inte så jätte insatt i Hunters, men tier 4 är ju det första du stöter på, och lär väl också vara det som man "bygger upp" sin hunter med när man tagit 70. Sen brukar det vara som så att T4>T5>T6 dvs. att varje tier blir något bättre än föregångaren, men.. för vissa classer är detta inte fallet, så man får kolla på setbonus och liknande. Ett exempel är enhancement shamaner, vars t5 är bättre än t6. Sen finns det även classer, vars tiers suger oerhört.. ett exempel på det är DPS warrior t6 till exempel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 20 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2008 Tack tack, fina svar. :D Är BM Hunter om någon annan vet vad som är bäst för mig då ^_^ ty Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 20 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2008 Tack tack, fina svar. :D Är BM Hunter om någon annan vet vad som är bäst för mig då ^_^ ty BM är bäst ja, fet dmg. Våran bästa hunter leder just nu dmgn på Illidan, och han ligger på 3000 DPS. BM hunters som sagt.. ^^ :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 21 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2008 BM är bra, sant, fast MMS är inte så dålig egentligen heller, det kan fungera. Hur kan en Hunter vinna dpsen? :o Thoridal? Vi har rogues/ench shamans på toppen :P I alla fall, skaffa lite T4, lite ZA gear och lite Badge gear så är du i princip redo för BT och MH, har du tur får du t6 då, nu för tiden går de flesta från t4 gear till t6/badge gear. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 21 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2008 Tack Xade :) Vad är BT och MH? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 21 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2008 Black temple & Mount Hyjal/Hyjal summit Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 21 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2008 Aldrig sett en rogue/enh. shaman nära top 5. o.o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 22 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2008 BM är bra, sant, fast MMS är inte så dålig egentligen heller, det kan fungera. Hur kan en Hunter vinna dpsen? :o Thoridal? Vi har rogues/ench shamans på toppen :P I alla fall, skaffa lite T4, lite ZA gear och lite Badge gear så är du i princip redo för BT och MH, har du tur får du t6 då, nu för tiden går de flesta från t4 gear till t6/badge gear. Samma här, när jag brukade lira WoW. Vår hunter hade T5/Allt badge gear men låg alltid femma. Rogues/Warlocks brukade alltid ligga etta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 22 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2008 Aldrig sett en rogue/enh. shaman nära top 5. o.oDå måste ni ha haft kassa rogues hördu =p Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 22 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2008 JOJO, TREVLIGT. Körde Gruul´s Lair. Dödade första piss bossen, fick t4 shoulders, var 2 som needade på den, så rollar han 1 (1!!!!!!!) mer än mig ._. sen på Gruul så droppas inte t4 legs, utan 2 st t4 som är för rogue~+2 till >_> typiskt. sur. :< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 22 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2008 Aldrig sett en rogue/enh. shaman nära top 5. o.oDå måste ni ha haft kassa rogues hördu =p Vi har en skitbra rogue, men rogues blir ju fett kassa i wotlk jämfört med många classer så. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg