WASD Skrivet 21 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2008 spara spara spara, jag sparar väldigt mycket så jag har i princip råd med allt, kan skaffa ny dator men jag spelar bara wow och den jag har klarar det finfint därför sparar jag ännu mer tills jag verkligen behöver nåt, som om datorn pajar eller bil-körkort te.x Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 21 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2008 Spara pengar till en doktor som kan amputera dina fingrar så du slipper posta onödiga trådar. Vad vet vi vad du vill ha? Kolla runt lite och tänk noga på vad du vill ha. GL&HF m8 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ubuntu Skrivet 21 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2008 (redigerat) Spara pengar till en doktor som kan amputera dina fingrar så du slipper posta onödiga trådar.Gör desamma mr. asslickin' spammz0r Redigerat 21 Oktober 2008 av Ubuntu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 21 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2008 Du kanske vill ha en ny mobil? Sony ericsson F305 verkar ganska bra med rörelsesensor och allt (släpps typ sista oktober). Billig också typ 1300-1500 kr. Resten kan du lägga på nåt annat eller spara tills du vet vad du vill köpa. Du kan ju spara allt och köpa när du vill ha något. Man blir så frustrerad när man inte har tillräckligt med pengar när man ska köpa något. Jag har alltid haft råd med det jag vill ha. Det mesta jag själv har lagt ut på nåt är väl typ 1700-2000 kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.