Hoppa till innehåll

Tf2 Online I The Orang Box?

Sidney

Rekommendera inlägg

Hej!

Har börjat fundera på att införskaffa The Orange Box som jag såg i en Rusta tidning för bara 199:-. Spelet som intresserar mig mest är Team Fortress 2 vare dess online möjligheter. Men undrar en sak om TF2: Är det många som kör det online på Ps3 eller kommer det vara svårt att hitta matcher som har många spelare online?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

fast det är mycket snyggare på ps3 och har inte hittat nån bugg.visst är det många som spelar på ps3 har sett många parties osv.

fast de andra spelen (hf2 + expensions) är mycket bättre än TF2 även om det är det enda online.

men ja tycker du ska köpa till ps3

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Köp inte the orange box!

Använd pengar på nått mer användbart som: Resistiance 2 eller far cry 2

Jämför man The Orange Box till PC och Resistance 2 eller Far Cry 2 är det ju bara så j*vla självklart vilket man ska välja. Resistance 2 har inte ens kommit ut, men jag sätter en hundring på att det inte blir någon hit. Far Cry 2 har ju inte mottagits särskilt väl, repetitivt, tråkigt och enormt överskattat är vad jag har hört.

I The Orange Box får man:

Half-Life 2 som är ett av de absolut bästa spelen inom sin genre någonsin. Högst metascore av alla spel dessutom. (?) Half-Life 2: Episode One som är ett viktigt kapitel inom serien men inte särskilt nyskapande. Half-Life 2: Episode Two som kommer med mycket mer nytt materiel än Episode One och dessutom är längre.

Bara det hade ju verkligen varit bättre än vilket spel som helst, tre stycken underbara FPS. Men dessutom får man Portal som är otroligt nyskapande och genredefinierande, och dessutom helkul. Och Team Fortress 2 som är det bästa och snyggaste onlinespelet på år och dagar, med humor. (!)

Allt detta för sådär 350 spänn, vilket är pinsamt billigt. Känns ju nästan som att stjäla.

fast det är mycket snyggare på ps3 och har inte hittat nån bugg.
Kolla upp din fakta innan du uttalar dig. Team Fortress 2 har absolut inte bättre grafik till Playstation 3. Jaså? Det finns folk som hittat massvis med buggar, och dessutom uppdaterar inte Valve spelet till PS3.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...