Musten Skrivet 18 November 2008 Rapport Dela Skrivet 18 November 2008 En bok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 18 November 2008 Rapport Dela Skrivet 18 November 2008 Saints Row 2 är ett klokt val! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
honda131 Skrivet 23 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 23 November 2008 sorry fär at jag stavade så dåligt :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 23 November 2008 Rapport Dela Skrivet 23 November 2008 sorry fär at jag stavade så dåligt :o Inga problem, du lär dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 1 December 2008 Rapport Dela Skrivet 1 December 2008 Köp saints row 2, det är f*n bäst!! Det är riktigt långt, jag har kört det i ungefär 55 timmar sammanlagt och jag har klarat 93 % Ta Naruto, Saints Row 2 kostar så j*vla mycket för så lite. Har du sett grafiken till det? Ser f*n ut som ett PS2 spel -.-Du vet f*n ingenting om saints row 2 om du säger att det är litet och att det ser ut som ett ps2 spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fuskspelarn Skrivet 10 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2009 köp saints row 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 10 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2009 köp saints row 2 Alltså försöker du spamma hela 360 forumet bara för att få FM och rank? Herregud.. Aja.. Jag hade Saints Row 2 till min PC som inte alls funkade så bra, behöver en bättre dator. Men jag diggade spelet faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.