ggdover Skrivet 22 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2008 tja!! har nyligen skaffat saints row 2 som e AS skoj!!! men sen till november kommer 3 stycken smaskiga spel cod 5 gow 2 left4dead nu e frågan: vilket ska jag köpa???? cod5: cod5 värkar värsta grymt och cod 4 ägde och det e ändå ganska likt gow 2: gow 1 va ju ändå skit skoj på xbox live och tänk gow 2!! nu skulle dem ha sattsat mycket på xbox live!! left4dead: det e VALVE!! skapparna av half-life och cs!!! dem kommer med ett nytt zmobie killer game!!!! VÄRKAR INTE DET GRYMT ELLER!!!!! skriv vilket ni tycker jag ska skaffa :thanks: (KAN VÄRKLIGEN INTE BESTÄMMA MIG!!!!!!!!!!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 22 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2008 Själv tänker jag köpa Left 4 Dead, så jag tycker det borde va ett bra val att köpa Left 4 dead :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Waldorf Skrivet 22 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2008 cod 5 helt klart. 4 var ju bästa spelt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 22 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2008 (redigerat) Grabar ni vet väl att cod 5 blir som 3an och 2an? Vist ar 2an bra men dom kommer inte med något nytt. Multiplayern kommer vara som 2an och campainen kommer vara som 3an. Bara så nni vet. Köp Gears of war 2. Redigerat 23 Oktober 2008 av Nafrali Onödigt många radbrytningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 23 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2008 Grabar ni vet väl att cod 5 blir som 3an och 2an? Vist ar 2an bra men dom kommer inte med något nytt. Multiplayern kommer vara som 2an och campainen kommer vara som 3an. Bara så nni vet. Köp Gears of war 2. Vad f*n var meningen med så mycket space? Tycker du borde köpa L4D. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 23 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2008 GoW2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 23 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2008 GoW2! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 23 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2008 Left 4 Dead. Det behövs verkligen inga argument. Förresten gjorde Treyarch CoD 3, och de gör också CoD 5, dock gjorde de inte tvåan, vilket är det bästa spelet i serien imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xnx Skrivet 23 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2008 GoW 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hector Skrivet 23 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2008 (redigerat) GoW2 solklart!! Redigerat 23 Oktober 2008 av Hector Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 23 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2008 Sorry för att jag tog för mycket space, det hände av misstag. Aja men gow2 eller left for dead 4 är valet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offspring9 Skrivet 24 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2008 left4dead Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.