Davidfreak Skrivet 22 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2008 Jag vill ha tips på manga/anime FILMER inte serier som Naruto, dragon balls o.s.v utan FILMER! Snälla va länge sen jag såg nån bra! P.S jag har sett "De levande slotet" & "Spirited away". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 22 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2008 Appleased Ex Machina ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidfreak Skrivet 22 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2008 Tack, men skriv grna vad den handlar em ochså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 22 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2008 www.imdb.com ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym0 Skrivet 23 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2008 hyr/köp filmer eller download filmer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 23 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2008 gun grave handlar om maffian kan man säga. ranma 1/2 handlar om en kille som förvanflas till en tjej när han får kalt vatten på sig. (riktigt rolig) du kan se dessa på megavideo.com och pisoga.com det är gratis sidor. men ranma 1/2 är engelskt dub men det är ganska bra ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 23 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2008 "Ghost in the shell" är att rekommendera. Den är riktigt djup och ganska ball, påminner även en del om Matrix. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 23 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2008 gun grave handlar om maffian kan man säga. ranma 1/2 handlar om en kille som förvanflas till en tjej när han får kalt vatten på sig. (riktigt rolig) du kan se dessa på megavideo.com och pisoga.com det är gratis sidor. men ranma 1/2 är engelskt dub men det är ganska bra ändå. Ranma är ingen film, det är en serie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 23 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2008 Vill du inte se nån Naruto film då? Inte serien utan långfilmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 23 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2008 Vill du inte se nån Naruto film då? Inte serien utan långfilmer.Pff, på ALLA naruto filmer är det alltid någon idiotisk självisk person och i slutet blir personen snäll pga något naruto har gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidfreak Skrivet 23 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2008 Vill du inte se nån Naruto film då? Inte serien utan långfilmer.Naruto serier visste jag fanns men finns det naruto långfilm?? & vad heter dom isåfall? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 23 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2008 Vill du inte se nån Naruto film då? Inte serien utan långfilmer.Naruto serier visste jag fanns men finns det naruto långfilm?? & vad heter dom isåfall? Naruto the movie "Snow prinses" har jag sett i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.