Offspring9 Skrivet 24 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2008 Spirit in the way är en bra manga film. Totoro är också skön! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link1 Skrivet 16 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2010 vet skriver i en gammal tråd. men hällre än å skapa en ny? skriv gärna in lite fler Anime Filmer och vad dom handlar om, hellst Äventyr, Komedi :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 17 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2010 Escaflowne är en okej animefilm, men jag har inte koll på vad för genre den skulle hamna under. :P Den finns som en serie också, men filmen berättar samma sak fast på kortare tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 17 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2010 Dantes inferno är faktiskt överraskande bra. Den är baserad på spelet med samma namn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 17 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2010 Alla Hayao Miyazakis filmer är godlike Princess Mononoke, Kiki's Delivery Service, Howl's Moving Castle, Castle in the Sky, Spirited Away, Ponyo, Porco Rosso Se dessa insta :ph34r: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 17 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2010 Alla Hayao Miyazakis filmer är godlike Princess Mononoke, Kiki's Delivery Service, Howl's Moving Castle, Castle in the Sky, Spirited Away, Ponyo, Porco Rosso Se dessa insta :ph34r: Seeeeen them all! Såg Ponyo på bio för 2 veckor sen, äg! Ska även se Whisper of the Heart ikväll tror jag. Inte Miyazaki men jävligt bra har jag hört Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 17 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2010 Alla Hayao Miyazakis filmer är godlike Princess Mononoke, Kiki's Delivery Service, Howl's Moving Castle, Castle in the Sky, Spirited Away, Ponyo, Porco Rosso Se dessa insta :ph34r: Seeeeen them all! Såg Ponyo på bio för 2 veckor sen, äg! Ska även se Whisper of the Heart ikväll tror jag. Inte Miyazaki men jävligt bra har jag hört Jo, visst är det Miyazaki, inte som regissör men han är med, samt så är det samma studio Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 17 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2010 Arashi No Yoru Ni <3 Ja, jag fick höra talas om den genom YTP, men vad fan, den äger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link1 Skrivet 17 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2010 Alla Hayao Miyazakis filmer är godlike Princess Mononoke, Kiki's Delivery Service, Howl's Moving Castle, Castle in the Sky, Spirited Away, Ponyo, Porco Rosso Se dessa insta :ph34r: Oj har missat att det är samma som gjort dom filmerna. har set alla dom det är därför jag har blivit så himmla fast för Anime filmer :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 17 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2010 Fullmetal Alchemist: Conqueror of Shamballa kanske? Annars kan du säkert hitta något på http://www.anime-movie-site.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link1 Skrivet 18 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2010 oj tack :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anorectic Skrivet 21 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2010 Paprika. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.