qwer1234 Skrivet 23 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2008 Hej jag sitter och funderar på ett spel jag spelade för kanske 5-8 år sedan, kan dock inte komma på vad det heter, men skulle vilja veta det. Vad jag kommer ihåg så spelade man med "robotar" man hade en "boss" som kunde skjuta stora bomber, bygga byggnader och hela andra "krigsrobotar" med nån grön sprey. man spelade på kvadratiska banor som ibland var helt i metall eller ibland hade sand och träd. hoppas någon kammer ihåg vad detta spel heter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 23 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2008 http://sv.wikipedia.org/wiki/Kategori:Dato...delade_efter_år Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 24 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2008 (redigerat) Total Annihilation http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/9/9a/Total_annihilation_screenie_3.1415926.jpg Redigerat 24 Oktober 2008 av Ozoon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 25 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2008 Det kan vara Robot Arena 2 eller Toy Trouble, men tror inte det, däremot liknar dom din beskrivning, kanske lite för nya (kan ju va Robot Arena 1, aldrig spelat det) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 27 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2008 Vad jag kommer ihåg så spelade man med "robotar" man hade en "boss" som kunde skjuta stora bomber, bygga byggnader och hela andra "krigsrobotar" med nån grön sprey. Båda lagen i Total Annihilation är robot-arter. Bossen är "Commander"'n, som har D-Gun, det elakaste vapnet på hela spelet, kan bygga byggnader, hela allt och alla andra. Byggandet och helandet sker med denna "gröna spray". man spelade på kvadratiska banor som ibland var helt i metall eller ibland hade sand och träd.Banorna var antingen helt i metall (ibland med inslag av vatten), öken, banor mest bestående av vatten, men på land fanns det då träd som "dekoration" (som man även kunde utvinna energi ur) Låter otroligt mkt som Total annihilation, som är ett av, enligt mig, tidernas bästa spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 28 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2008 man spelade på kvadratiska banor som ibland var helt i metall eller ibland hade sand och träd.Banorna var antingen helt i metall (ibland med inslag av vatten), öken, banor mest bestående av vatten, men på land fanns det då träd som "dekoration" (som man även kunde utvinna energi ur) Låter otroligt mkt som Total annihilation, som är ett av, enligt mig, tidernas bästa spel! Tänkte på det spelet efter halva texten, (men då jag bara spelat det ett par gånger så var jag inte säker på vad det hette eller om det var det) men efter jag hade läst hela texten så lät det inte smo det :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.