PAER Skrivet 23 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2008 kan man överklocka en processor om man byter ut fabrikat processorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 24 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2008 ... va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PunkArne Skrivet 24 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2008 Hur menar du? Om man byter ut processorn som användes nyss mot en annan? Ja, det går. Bara ditt moderkort stöder den nya processorn och har klockningsalternativ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 24 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2008 går att överklocka den som redan sitter på också antagligen, om man vet hur man gör Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PAER Skrivet 24 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2008 men man kan ju bara överklocka hembyggda datorer och jag har köpt min på onoff och när jag har byt ut den gamla processorn i onoff datorn så undrar jag om jag kan överklocka den nya processorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 25 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2008 men man kan ju bara överklocka hembyggda datorer och jag har köpt min på onoff och när jag har byt ut den gamla processorn i onoff datorn så undrar jag om jag kan överklocka den nya processorn.Du ska kunna överklocka utan att behöva byta processor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 25 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2008 men man kan ju bara överklocka hembyggda datorer och jag har köpt min på onoff och när jag har byt ut den gamla processorn i onoff datorn så undrar jag om jag kan överklocka den nya processorn.meh, vad har du rökt? Klart man kan överklocka datorer som man har köpt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.