Gäst Krook Skrivet 29 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2008 hmm... kan spela one också men bara typ halva solot eftersom jag inte tycker låten är värd att slösa min tid på, alltså den är så enformig.. ehmm... jag gillar att spela raining blood, vet inte om man kan vara stolt för att spela en så lätt låt men..Haha, ja just det. Det vet väl inte ens hur en elgitarr ser ut. Vadå? tror du inte jag kan spela raining blood? om man inte kan spela den efter 4 månader så har man en kniv instucken i hjärnan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 29 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2008 Eller så har man inte orkat lära sig den :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mangekyoucake Skrivet 29 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2008 kan cliffs of dover iuntrot, iaf de tre-fyra första sekunderna =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 29 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2008 stairway to heaven och hotel california (a) :-D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Glassgubben Skrivet 29 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2008 (redigerat) Sex pistols- Anarchy in the U.K <-- Lite på solot som fattas :P Edit: Stavfel. Redigerat 29 Oktober 2008 av Glassgubben Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 31 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2008 stairway to heaven och hotel california (a) :-DSpela in? =D Californication (Hela, inte särsligt svår men bra), The Past Recedes (inte hela solot), Under the bridge (Ända till första refrängen) och Hey Joe introt (Akustisk version). :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 3 November 2008 Rapport Dela Skrivet 3 November 2008 Jason Mraz - I'm Yours :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 6 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 December 2008 (redigerat) Just nu är det Dani California, Cant stop och The Past recedes =) Redigerat 7 December 2008 av RHCP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 7 December 2008 Rapport Dela Skrivet 7 December 2008 Little wing, aningen förenklat då... :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 7 December 2008 Rapport Dela Skrivet 7 December 2008 Smoke On The Water intror :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 9 December 2008 Rapport Dela Skrivet 9 December 2008 Blinka Lilla Stjärna på en sträng! :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Degfejs Skrivet 10 December 2008 Rapport Dela Skrivet 10 December 2008 (redigerat) Blinka Lilla Stjärna på en sträng! :cool:fag (Betyder cigarett på engelska så ni kan inte anmäla haha) Jag kan spela flera låtar och är inte stolt för att jag kan det Redigerat 10 December 2008 av Degfejs Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.