Mugaga Skrivet 24 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2008 Tja, jag har några spel som inte har släppts än ^^ Ni kan ställa frågor om dom här. Spelen jag har är: Gears of War 2, och Fallout 3. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 25 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2008 Tja, jag har några spel som inte har släppts än ^^ Ni kan ställa frågor om dom här. Spelen jag har är: Gears of War 2, och Fallout 3. hur har du fått tag på en boundle (eller vad det nu heter) copy av dem när du bara är 13 år? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Waldorf Skrivet 25 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2008 men han har ju laddat ner dom. dom har ju läckt ut så man kan ladda hem dom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 25 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2008 Vad går Fallout 3 ut på? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 25 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2008 Jag känner för att kasta lite personliga påhopp mot dig nu, av uppenbara anledningar, men det tänker jag inte göra. I stället tänker jag bara säga att om jag vill veta något om de där två spelen så finns hela intarnetzet till mitt förfogande, så jag behöver inte fråga dig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Waldorf Skrivet 25 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2008 precis varför fråga dig när man garanterat kan få mycke bättre information. Sen tror jag du gjorde den här tråden bara för att skryta att du laddat hem 2 spel som vilken som helst med chip kan göra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 25 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2008 Är det någon som undrar något gör dom en tråd i forumet. Dessutom antyder du att du tankat spel illegalt. Inte bra. Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg