WASD Skrivet 25 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2008 Jag spelet Oblivion och jag hittar massa konstiga grejer, te.x en Åra, kan man bygga en båt och gå ut och ro eller finns det ingen använding för det? Hittade också en Spade, kan man gå ut och gräva efter grejjer med den eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 25 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2008 Det finns massor med saker i Oblivion utan användningsområde, vilket väl egentligen är ganska dumt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 25 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2008 dem vill bara öka antalet saker i spelet, så dem lägger in en massa skit du aldrig kommer använda.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 25 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2008 dem vill bara öka antalet saker i spelet, så dem lägger in en massa skit du aldrig kommer använda.. Man kan inreda sitt hus med dem. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 25 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2008 ok :( jag hittade n kvast nu, jag borde kunna sopa med den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.