Animal Skrivet 25 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2008 Tja, är armory nere? Var just inne och kollade och kom upp nått medelande om att man inte kunde se den charatern, fast jag kollade på jätte många olika och samma sak? 1. När kommer armory upp igen? 2. Finns det något sätt att kolla armory ändå? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 25 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2008 Tja, är armory nere? Var just inne och kollade och kom upp nått medelande om att man inte kunde se den charatern, fast jag kollade på jätte många olika och samma sak? 1. När kommer armory upp igen? 2. Finns det något sätt att kolla armory ändå? Det har varit såhär sen armory introducerades för första gången. Vänta tio minuter och prova igen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 25 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2008 (redigerat) Har snart väntat 1h hur länge tar det :o , har aldrig varit med om det förr Redigerat 25 Oktober 2008 av paw Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 25 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2008 Jag vet inte om det har funkat nån gång efter patchen eftersom det kom nya tallents, har inte provat att gå in så mycket efter patchen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 25 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2008 Tror jag kunde vara inne för typ två dagar sen... när kom patchen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg