Gäst Waldorf Skrivet 25 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2008 har ni köpt någon face plate till erat xbox? jag har precis vunnit ett sånt här. om ni har någon lägg gärna upp en bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 26 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2008 Ja, jag har faktiskt slängt bort 299 spänn på en. Det är GoW-motiv. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellbringer Skrivet 26 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2008 Jag har en halo 3 faceplate. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 26 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2008 Har nån fotbolls som man fick med 360:in. Fast jag gillar faktiskt inte fotboll Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Waldorf Skrivet 26 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2008 när jag vann den där vann jag även ett helt vanligt vitt som jag ska köpa lite spray färg till och måla i antigen mattsvart eller metallicblå. kostar bara 40 spänn ::P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 27 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2008 skulle vilja ha en som skulle föreställa Saints row 2 :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 27 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2008 (redigerat) Jag var alltid sugen på wood-platen men har aldrig köpt. Redigerat 27 Oktober 2008 av The Moose Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 28 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2008 (redigerat) Så här ser den ut, förresten: http://ecx.images-amazon.com/images/I/411BxK3Ig5L._SL500_AA280_.jpg Redigerat 28 Oktober 2008 av Fruktnystan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 28 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2008 Så här ser den ut, förresten: http://ecx.images-amazon.com/images/I/411BxK3Ig5L._SL500_AA280_.jpg Snygg, har du nån bild på den när den är på din Xbox 360? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 28 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2008 när jag vann den där vann jag även ett helt vanligt vitt som jag ska köpa lite spray färg till och måla i antigen mattsvart eller metallicblå. kostar bara 40 spänn ::Pmetallicblå skulle vara riktigt nice ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Waldorf Skrivet 28 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2008 när jag vann den där vann jag även ett helt vanligt vitt som jag ska köpa lite spray färg till och måla i antigen mattsvart eller metallicblå. kostar bara 40 spänn ::Pmetallicblå skulle vara riktigt nice ;) jo. vet du någon annan färg? guld skulle vara nice med. eller metallic gul :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 28 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2008 när jag vann den där vann jag även ett helt vanligt vitt som jag ska köpa lite spray färg till och måla i antigen mattsvart eller metallicblå. kostar bara 40 spänn ::P metallicblå skulle vara riktigt nice ;) jo. vet du någon annan färg? guld skulle vara nice med. eller metallic gul :P mm, "gnistrande" guld skulle vara nice Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.