KuroKaktus Skrivet 25 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2008 Hej. Jo jag laddade ner windows movie maker för mitt var buggat och när jag startat så var det på engelska. Hur gör man för att få det på svenska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 25 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2008 Du får välja svenska när du laddar ner det, om det inte finns som alternativ tanka det från microsoft.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 25 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2008 Okej tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 27 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2008 då valde du engelska när du ladda ner det(det va antagligen standard) välj svenska istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.