xnx Skrivet 25 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2008 (redigerat) Hej! Jag undrar bara en kort fråga, är NHL 09 bra spel? Ja, jag håller med detta är dock en onödig tråd. Redigerat 25 Oktober 2008 av xnx Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 25 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2008 Man kan ju kolla recensioner på nätet...Men av att döma av vad min kompis tyckte om det så är det nog rätt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vega Skrivet 26 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2008 Det är grymt,BaP är över mina förväntningar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xnx Skrivet 28 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2008 Det är grymt,BaP är över mina förväntningar!Okej tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rememberme Skrivet 14 November 2008 Rapport Dela Skrivet 14 November 2008 Ja det är det väl. Enligt mig så är det ett spel som först är jätteskoj men sen lessnar man och sen efter typ en månad börjar man spela de igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 17 November 2008 Rapport Dela Skrivet 17 November 2008 Körde demot hundra tals gånger om. Sjukt roligt med polarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offspring9 Skrivet 19 November 2008 Rapport Dela Skrivet 19 November 2008 Nej! Jag har kört det i en spel-affär. Det är bara grafiken som lockar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 19 November 2008 Rapport Dela Skrivet 19 November 2008 de bästa är att kolla recensioner Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xnx Skrivet 19 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 November 2008 de bästa är att kolla recensionerTestade demot, det är inget speciellt, håller med det är grafiken som lockar, då är nog fifa 09 bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Npoti Skrivet 14 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2009 de bästa är att kolla recensionerTestade demot, det är inget speciellt, håller med det är grafiken som lockar, då är nog fifa 09 bättre. asså dom har knappt gjort några ändringar på grafiken har jag läst så asså grafiken är ju bra men asså finns ju bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.