MrTast Skrivet 26 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2008 (redigerat) Är det någon som ska försöka skaffa denna "skönheten". Jag tycker det är sjukt svårt men ska försöka. http://www.wowhead.com/?spell=60024 Redigerat 26 Oktober 2008 av Gnotchi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 26 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2008 Inte svårt, tar bara tid Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrTast Skrivet 26 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2008 Inte svårt, tar bara tidJo du har rätt, men synd att det tar för lång tid. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 26 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2008 är ju rätt dyrt också, jag trodde den var 310% och funderade på det men fick reda på att det var 280% så jag skiter i det, det är några andra drakar som är liknande som kommer i WotLK som är 310% Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrTast Skrivet 26 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2008 är ju rätt dyrt också, jag trodde den var 310% och funderade på det men fick reda på att det var 280% så jag skiter i det, det är några andra drakar som är liknande som kommer i WotLK som är 310%Enligt WoWhead så är den 310% mount. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 26 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2008 Inte svårt, tar bara tidJo du har rätt, men synd att det tar för lång tid. <_< Nej, det är bra att det finns vissa mounts som är så svåra att få att man kanske ser de 1 gång. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrTast Skrivet 26 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2008 Inte svårt, tar bara tid Jo du har rätt, men synd att det tar för lång tid. <_< Nej, det är bra att det finns vissa mounts som är så svåra att få att man kanske ser de 1 gång. Hoppas man får den. Kommer bli så himla epic. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 26 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2008 (redigerat) Jag kommer fixa den lätt. Är klara med alla halloween saker nu när dem tar bort alla "20 maskar" sakerna, så bara 7 saker kvar. Ja, jag har brewfest kvar xD, så det kommer ta tid! http://www.mmo-champion.com/index.php?topic=21656.0 Där visar lite mer Proto-drakes, mounts & titles som man kan få för achievements :) Redigerat 26 Oktober 2008 av Rullis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 26 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2008 är ju rätt dyrt också, jag trodde den var 310% och funderade på det men fick reda på att det var 280% så jag skiter i det, det är några andra drakar som är liknande som kommer i WotLK som är 310%Enligt WoWhead så är den 310% mount. mjo men såg en spelare med den och då stod det 280% :< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 26 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2008 är ju rätt dyrt också, jag trodde den var 310% och funderade på det men fick reda på att det var 280% så jag skiter i det, det är några andra drakar som är liknande som kommer i WotLK som är 310% Enligt WoWhead så är den 310% mount. mjo men såg en spelare med den och då stod det 280% :< Och var såg du han? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 26 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2008 är ju rätt dyrt också, jag trodde den var 310% och funderade på det men fick reda på att det var 280% så jag skiter i det, det är några andra drakar som är liknande som kommer i WotLK som är 310% Enligt WoWhead så är den 310% mount. mjo men såg en spelare med den och då stod det 280% :< lol ljug moar, det tar ett år för att kunna få den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 26 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2008 (redigerat) ...? va? Violet Proto Drake kan man ha nu, jag såg honom i shat och det var 280%, tror jag har screenshot, laddar upp det asap edit: hade inte det :( edit2: eller oj jag pratar om den som man får efter att ha samlat ihop 50 mounts :lol: Albino Drake nånting, den är nog 280% och den kan man få nu Redigerat 26 Oktober 2008 av WASD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg