Hoppa till innehåll

Violet Proto Drake


MrTast

Rekommendera inlägg

  • Svar 24
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

är ju rätt dyrt också, jag trodde den var 310% och funderade på det men fick reda på att det var 280% så jag skiter i det, det är några andra drakar som är liknande som kommer i WotLK som är 310%

Enligt WoWhead så är den 310% mount.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag kommer fixa den lätt. Är klara med alla halloween saker nu när dem tar bort alla "20 maskar" sakerna, så bara 7 saker kvar.

 

Ja, jag har brewfest kvar xD, så det kommer ta tid!

 

 

 

http://www.mmo-champion.com/index.php?topic=21656.0

 

Där visar lite mer Proto-drakes, mounts & titles som man kan få för achievements :)

Redigerat av Rullis
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

är ju rätt dyrt också, jag trodde den var 310% och funderade på det men fick reda på att det var 280% så jag skiter i det, det är några andra drakar som är liknande som kommer i WotLK som är 310%

Enligt WoWhead så är den 310% mount.

 

mjo men såg en spelare med den och då stod det 280% :<
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

är ju rätt dyrt också, jag trodde den var 310% och funderade på det men fick reda på att det var 280% så jag skiter i det, det är några andra drakar som är liknande som kommer i WotLK som är 310%

Enligt WoWhead så är den 310% mount.

 

mjo men såg en spelare med den och då stod det 280% :<

 

Och var såg du han? :P

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

är ju rätt dyrt också, jag trodde den var 310% och funderade på det men fick reda på att det var 280% så jag skiter i det, det är några andra drakar som är liknande som kommer i WotLK som är 310%

Enligt WoWhead så är den 310% mount.

 

mjo men såg en spelare med den och då stod det 280% :<

 

lol ljug moar, det tar ett år för att kunna få den
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

...? va? Violet Proto Drake kan man ha nu, jag såg honom i shat och det var 280%, tror jag har screenshot, laddar upp det asap

 

edit: hade inte det :(

 

edit2: eller oj jag pratar om den som man får efter att ha samlat ihop 50 mounts :lol: Albino Drake nånting, den är nog 280% och den kan man få nu

Redigerat av WASD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...