MrTast Skrivet 26 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2008 ...? va? Violet Proto Drake kan man ha nu, jag såg honom i shat och det var 280%, tror jag har screenshot, laddar upp det asap edit: hade inte det :( edit2: eller oj jag pratar om den som man får efter att ha samlat ihop 50 mounts :lol: Albino Drake nånting, den är nog 280% och den kan man få nu Skaffa fakta före du säger något. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 26 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2008 ...? va? Violet Proto Drake kan man ha nu, jag såg honom i shat och det var 280%, tror jag har screenshot, laddar upp det asap edit: hade inte det :( edit2: eller oj jag pratar om den som man får efter att ha samlat ihop 50 mounts :lol: Albino Drake nånting, den är nog 280% och den kan man få nu Skaffa fakta före du säger något. Jag vet att det finns ett mount som man får för att ha 50 mounts och ett från alla dom där eventserna, jag bara blandade ihop dom, ett vanligt mänskligt fel, jag har fakta och jag googlar inte upp nåt innan varje inlägg jag gör här på fuska Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 26 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2008 Det är faktiskt inte så svårt, även om den är ful ;) Varje mount räknas, med andra ord så kan du köpa alla 60% och 100% ground/flying. Dessutom alla flying 280%'s. Är man exalted med bl.a If, Sw och darn så har du redan där runt 20 mounts. Sedan krävs ju bara skettis, ogri'la, netherwing, talbuken i nagrand, och du har runt 20-25 till. Resten är dock ett problem ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 26 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2008 Det är faktiskt inte så svårt, även om den är ful ;) Varje mount räknas, med andra ord så kan du köpa alla 60% och 100% ground/flying. Dessutom alla flying 280%'s. Är man exalted med bl.a If, Sw och darn så har du redan där runt 20 mounts. Sedan krävs ju bara skettis, ogri'la, netherwing, talbuken i nagrand, och du har runt 20-25 till. Resten är dock ett problem ;) Men nu pratade vi ju om mountet man får genom att göra alla seasonal achivements Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrTast Skrivet 27 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2008 Blev just klar med Hallow's End. Sex till så blir den min :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 27 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2008 Har du fixat alla 20 maskar? Vet att man inte behöver det men, bara frågar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrTast Skrivet 27 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2008 Har du fixat alla 20 maskar? Vet att man inte behöver det men, bara frågar.Nej men eftersom att den nya patchen kommer snart så kan man säga att jag är klar ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 28 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2008 De kommer att ta bort Mask-achievementet har jag för mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrTast Skrivet 28 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2008 De kommer att ta bort Mask-achievementet har jag för mig.Som jag sa så blir jag klar med "Hallowed Be Thy Name" achievmentet i nästa patch. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 29 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2008 Då är jag också klar. Hej ny titel ^_________^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrTast Skrivet 29 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2008 Då är jag också klar. Hej ny titel ^_________^Grattis :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 29 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2008 Då är jag också klar. Hej ny titel ^_________^Grattis :P vafan!? Dem har inte tagit bort 20 mask achievementen.. Sa dem inte att dem skulle göra det?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg