The Moose Skrivet 26 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2008 (redigerat) Idén kom jag på i höstlovstråden! http://www.fuska.se/forum/index.php?showto...112378&st=0 Tänkte att vi kan styra på en spelkväll nu i veckan. Spel jag har som vi kan spela: Halo 3, Saints Row 2, Gears Of War, Lost Planet, Team Fortress 2, Shadowrun eller rentav CS (PC) kanske, har dock inte det installerat men det går väll snabbt. Hör av er om ni är sugna och skriv eran gamertag! Min: Yalliqhan (med Q) Okej då drar vi igång med Halo 3 ikväll! Gamertags på folk som är med: Piculiar mustangtr filiposie backadd Zakakiro Redigerat 28 September 2012 av The Moose Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 26 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2008 (redigerat) Eftersom mitt 360 borde komma i morgon, (och med det en månads guld-Live ;)) så borde jag kunna vara med på åtminstonde Halo 3. När hade du tänkt dig, då? Måndag/tisdag/onsdag funkar för mig. Redigerat 26 Oktober 2008 av Fruktnystan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 26 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2008 Skulle ha villjat varit med på Halo 3 om inte mitt live hade gått ut.. =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 26 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2008 Eftersom mitt 360 borde komma i morgon, (och med det en månads guld-Live ;)) så borde jag kunna vara med på åtminstonde Halo 3. När hade du tänkt dig, då? Måndag/tisdag/onsdag funkar för mig. Vi får se hur många det blir. Just nu blir det Halo 3 isf. Skriv din gamertag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 26 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2008 Gamertag: Piculiar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 26 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2008 Skulle gärna kunna vara med på det, men har ej något av dina spel xD .. Har gta 4, saints row, F.E.A.R, Soldier Of Fortune: Payback, Battlefield 2:Modern combat, Splinter Cell: DA (de kan man köra online på).. Några fler som har nån av de spelen??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 26 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2008 Tyvärr har saker just kommit upp som gör att endast tisdag är ledig i min kalender, så det är då eller inte alls för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 26 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2008 Tyvärr har saker just kommit upp som gör att endast tisdag är ledig i min kalender, så det är då eller inte alls för mig. Då bokar vi tisdagen, vad var det du ville spela? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 26 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2008 Tyvärr har saker just kommit upp som gör att endast tisdag är ledig i min kalender, så det är då eller inte alls för mig. Då bokar vi tisdagen, vad var det du ville spela? Halo 3 är det enda jag har tillgängligt just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 26 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2008 Tyvärr har saker just kommit upp som gör att endast tisdag är ledig i min kalender, så det är då eller inte alls för mig. Då bokar vi tisdagen, vad var det du ville spela? Halo 3 är det enda jag har tillgängligt just nu. Då spelar vi det på tisdag, vi får se ifall vi kan få me några till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
htf456345 Skrivet 26 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2008 (redigerat) live: "mustangtr" saints row 2! steam: "DANNE_HV" ...Jag kan vara med på halo3! inte för jag spelar det så jätte ofta precis..Men jag är med på tisdag om det går fint! Redigerat 26 Oktober 2008 av MustanGTR Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShigeruMiyamot Skrivet 26 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2008 Gamertag: Piculiar jag har saints row, gta 4 och gears of war. tyvärr så har min polare lånat det av mej :( men jag har ett problem , jag kan inte adda vänner på live :S heter iaf filiposie Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.