SmeK Skrivet 26 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2008 Kan va med om jag har nån cash till guld månad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 26 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2008 Gamertag: Piculiar jag har saints row, gta 4 och gears of war. tyvärr så har min polare lånat det av mej :( men jag har ett problem , jag kan inte adda vänner på live :S heter iaf filiposie Har det med Family Settings att göra är det ju bara att ändra dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 26 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2008 Hmm vi bytte precis ut router mot en ny och bättre, självklart ska det strula med mitt nätverk, har inte Xbox Live för tillfället nu men förhoppningsvis får vi lösa det. Hade varit förargligt annars, sitter på min bärbara dator nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 26 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2008 Ja kan vara med och spela halo3 om ni gör det ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 26 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2008 Ja kan vara med och spela halo3 om ni gör det ;) Halo 3 står högst på listan hittils. Måste få upp mitt hemmanätverk så fort jag kan. Jobbar på det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 26 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2008 Ja kan vara med och spela halo3 om ni gör det ;) Halo 3 står högst på listan hittils. Måste få upp mitt hemmanätverk så fort jag kan. Jobbar på det! Okej skicka mig ett pm eller nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 27 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2008 Ja kan vara med och spela halo3 om ni gör det ;) Halo 3 står högst på listan hittils. Måste få upp mitt hemmanätverk så fort jag kan. Jobbar på det! Okej skicka mig ett pm eller nått Eller bara lägg till min gamertag. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 27 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2008 Jag har ännu inte fått mitt 360, men jag får det i morgon (jo!), så ska vi sätta upp nån tid eller? Jag kommer dock inte kunna vara med så länge, eftersom det är House kl 9 :D. Men typ 19-21 skulle kanske passa mig, vore det nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 27 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2008 jag kan vara med på halo tror jag, om tillräckligt många är med och vi inte bara kör slayer :angry: gamertag: backadd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 27 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2008 Jag återkommer med tid lite senare ikväll, håller fortfarande på att få upp hemmanätverket, inte säkert det kommer funka, isåfall får ni tyvärr lira utan mig (lame) men jag återkommer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 27 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2008 Skulle kunna va med och köra Saints row 2 men jag har inte live :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 28 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2008 Har fixat nätverket nu, ska vi säga Halo 3 kl. 20.oo ikväll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.