Offspring9 Skrivet 27 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2008 Vilket band är erat favvo-band. Mitt är Offspring! Lägg gärna in en video med ditt favvo band. Här är min. name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object> "> name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object> " type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 27 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2008 (redigerat) Red Hot Chili Peppers Cant stop ^^ Redigerat 27 Oktober 2008 av RHCP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 27 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2008 Headhunterz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 30 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2008 Vilket band är erat favvo-band. Mitt är The Offspring! Lägg gärna in en video med ditt favvo band. Här är min. name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350"> Dom heter The Offspring :) Ja dom är bäst, och The Ramones Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offspring9 Skrivet 30 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2008 Vilket band är erat favvo-band. Mitt är The Offspring! Lägg gärna in en video med ditt favvo band. Här är min. name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350"> Dom heter The Offspring :) Ja dom är bäst, och The Ramones Ramones är sådär tycker jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 30 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2008 Okej det finns massa bra band, men om ja ska välja ett så blir det SlipKnoT Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mintplanta Skrivet 30 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2008 Nightwish utan tvekan Wishmaster Ghost love score Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 30 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2008 Dragonforce The Warrior Inside Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 30 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2008 Coldplay, när det gäller band. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Megadeth Skrivet 31 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2008 Har många band jag gillar. Det är mest Metal och Speed Metal som jag lyssnar på. Men jag kan nämna upp några: Megadeth, Metallica, Ozzy Osbourne och Sonata Artica. //Megadeth Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 31 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2008 Har många band jag gillar. Det är mest Metal och Speed Metal som jag lyssnar på. Men jag kan nämna upp några: Megadeth, Metallica, Ozzy Osbourne och Sonata Artica. //Megadeth Okey here it comes. Offtopic; Megadeth, varför står det Fuska.nu? - I din signatur? Ontopic; I forgot RHCP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mangekyoucake Skrivet 31 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2008 coldplay och red hot chili peppers Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.