TheUnnamed Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 Metallica är den absoluta favoriten :) . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mintplanta Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 Slipknot, Nightwish, Amon Amarth, Children of Bodom, Avenged Sevenfold, AC/DC, Metallica, Stone Sour, System of a Down, In Flames, Dark Tranquillity, Skid Row, Guns´n´roses, Sex Pistols, Pantera, Velvet Revolver, Motörhead, The Clash, Good Charlotte, The Berzerker, Suffocation, Billy Idol, Rage Against The Machine, Rammstein och David Bowie är allt jag lyssnar på. Slipknot är dock favoriten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 Hendrix lick lite här och där :) första vid 0:44 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 24 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2009 DEEP PURPLE, PURPLE TILL I DIE!!! Texter, musikaliskt och tekniskt och hårigt sett är det överlägset alla andra band. =] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 24 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2009 Är mycket för ACDC just nu, gubbrock ftw \,,/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RastaBoy Skrivet 24 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2009 Det finns många, Dope är en av de. (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst aJwant2bme Skrivet 25 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2009 Metallica är den absoluta favoriten :) . Indeed Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pillshere Skrivet 7 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2009 LOL jag är den enda här som gillar Linkin Park, HammerFall och Ozzy Osbourne! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 10 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2009 Nej det är du inte wannabeerocker. Skrev nånstans har jag för mig, men topp tre just nu bland banden kommer här iaf ;D 1. Coldplay, bäst, bättre och ännu bättre. 2. Priestess, inte alltför känt, men deras album är skitbra + att Talk to her är nog nåt av det bästa jag hört på länge 3. Muse/The Killers, får dela tredjeplatsen för alla deras låtar är också sjukt bra, men snäppet sämre än Priestess och Coldplays. Magiska låtar av dem finns också + att deras Liveakter är väldigt schyssta. Underdogs; Kings of leon, Nirvana, Metallica, Red hot chili peppers Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 10 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2009 Nej, nu råder det inget tvivel längre. Opeth är mitt absoluta favoritband. Allt de skapar är ren gudomlighet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 10 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2009 Metallica! dem tar 2 placeringar i min top 5 :P sen kommer Hammerfall/Tokio hotel på 3:e plats, Nightwish, och sist Jimmy eat world Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MusicLover Skrivet 11 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2009 (redigerat) Lyssnar på mycket Trance/Hardstyle faktiskt. = Hardstyle, en väldigt lugn Hardstyle faktiskt. = Verkligen grym Techno. http://www.youtube.com/watch?v=oX9JuL24Rc8 = Hård Trance. Redigerat 11 Mars 2009 av MusicLover Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.