MaryJane Skrivet 27 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2008 Hej. Jag skulle behöva hjälp med en sak. Jag har en stor läxa ja måste göra innan lovet är slut. Ja ska jämföra Kristendomen med Heavens gate. Jag måste ha tre frågor att jämföra med. Men ja hittar ingen bra sida om kristendomen. Är det någon som vet en bra sida om dem? skulle vara snällt om nån kunde de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
t00ncheat Skrivet 27 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2008 ne.se sök på kristendom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 27 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2008 MÅste man vara medlem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HardRock Skrivet 28 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2008 Du kan söka på Google, för Google är din kompis. Du kan hitta allt där som man inte kan hitta. Jag kan försöka hitta någon hemsida till dig som är om kristendom. Här har du en hemsida om bra fakta om kristendom; http://www.to-life.se/kristendom.htm Hoppas det hjälper dig. //HardRock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 28 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2008 (redigerat) Ahh, det är så underbart att samla fakta från religiösa församlingar. De är nämligen alltid mer än villiga att svara på dina frågor. Jag skulle tipsa tid om att dra iväg ett e-mail till dem (ex. [email protected]) med dina frågor så slipper du även sålla fakta och du kan kopiera svaret rakt av till ditt arbete ;) Redigerat 28 Oktober 2008 av Gimcor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 28 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2008 Smart :P tack för hjälpen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.