Hoppa till innehåll

Mysko Fil I Vista


WASD

Rekommendera inlägg

Edit: jag blev av med den genom att stänga ner explorer.exe och sedan ta bort den i cmd :D

 

Jag laddade ner en fil med Firefox som var 30mb, när den var klar stod det "filen kunde inte laddas ner" och så stod det "nerladdningen misslyckad", men filen ligger på skrivbordet och den är 0 byte, när jag tar bort den står det bara "tar bort" men inget händer så jag tänkte att firefox fortfarande använde filen, men senare så märkte jag att det lagga så jag gick in i aktivitetshanteraren och processorn arbetade 100% konstant så jag startade om datorn, filen gick fortfarande inte att ta bort så jag scannade den med SpyBot och AVG men dom hittar inget, om man byter namn på den crashar bara explorer.exe och startar om sig (altså skrivbordet försvinner i 5 sekunder).

 

Sedan när jag försökte komma in på fuska och skriva detta så hittade firefox inte fuska.se på någon dator i nätverket men jag pratade med en på msn som kom in, nu 30 minuter senare kom jag in och skriver denna tråden.

 

 

 

Tror ni detta är nåt slags virus eller är det bara Vista som är som det brukar vara?

Redigerat av WASD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Felsäkert läge har jag provat, det var en youtube liknande sida där jag kollade lite i källkoden och fick fram en .flv-fil, som just nu ligger på skrivbordet och är 0 b och går inte att ta bort

Redigerat av WASD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tänkte också på det men eftersom det är en video som heter typ 123123123.flv bland alla tusentals videor som finns på sidan så skulle det inet komma fram nåt, jag kollar på den länken du gav så länge

 

problemet är också att den sidan är från 2003, har själv hittat några sidor om att ta bort filer från 2001 och dom är ingen ide att kolla igenom. edit: någon hade visst bumpat den sidan :P aja jag kollar på den

Redigerat av WASD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...