Hoppa till innehåll

Nivå På Spelarna?


agiyr
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag har slutat spela pokemon, men när jag spelade så gjorde jag det på en väldigt hög nivå. Faktum är att hela fuska.se spelade på en ganska hög nivå. När de bra spelarna lämnade formet och började på pf så gjorde jag också det. Då var fuska.se på en..låg nivå.

Jag vill veta vilken nivå pselarna spelar på idag, då det här spelet väcker minnen.

Vet ni T.ex vad ev, iv och nature är?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag vet vad ev, iv och nature är men ganska noob på det ändå. :/

Inte finns väl en och en annan som vet det men dom flesta är på låg nivå och är mellan 10 och 12 år

Skulle gärna vilja att fler högnivå spelare kom tillbaka 8) :o

Redigerat av zitroz
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag vet vad ev, iv och nature är men ganska noob på det ändå. :/

Inte finns väl en och en annan som vet det men dom flesta är på låg nivå och är mellan 10 och 12 år

Skulle gärna vilja att fler högnivå spelare kom tillbaka 8) :o

Som jag typ xP
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tror nog inte att jag ska komma tillbaka, men ni kan gå med i nf om ni vill se högnivåspelare. Sist jag var inne där så spelade de på en nivå där folk var lika bra som de bästa på fuska.se när det var många bra här. Dock så kanske jag kan skriva en nybörjargude för att visa vad verkligt spel går ut på.

Ni nyfikna spelade kan pma mig och få en liten sammanfattning i förväg.

Redigerat av agiyr
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tror nog inte att jag ska komma tillbaka, men ni kan gå med i nf om ni vill se högnivåspelare. Sist jag var inne där så spelade de på en nivå där folk var lika bra som de bästa på fuska.se när det var många bra här. Dock så kanske jag kan skriva en nybörjargude för att visa vad verkligt spel går ut på.

Ni nyfikna spelade kan pma mig och få en liten sammanfattning i förväg.

Sist jag var inne var NF nedstängt.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad är NF?

NintendoForumet, Nintendos (eller Bergsalas om man ska vara petig) officiella forum i Sverige. Nedstängt p.g.a. "Nintendos policy" som vi inte vet någonting om.

 

Nya nintendo forumet <---

 

Ja, det är ett bra forum eftersom att det inte har lika stränga regler som riktiga NF. Redigerat av JosJuice
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...