VanHooters Skrivet 5 December 2008 Rapport Dela Skrivet 5 December 2008 Pelipper - Groudon Skarmory - Kyogre Dunsparce - Tailow Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 5 December 2008 Rapport Dela Skrivet 5 December 2008 Geodude-Venomouth Ditto-Pichu Poochena-Clefariy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 6 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 December 2008 har gjort umbreon24´as och darkneons ska göra TGLarNs imorgon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 9 December 2008 Rapport Dela Skrivet 9 December 2008 Det har gått 3 dagar .. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranjo Skrivet 9 December 2008 Rapport Dela Skrivet 9 December 2008 Ja, det finns ju en gemensam spriteshop nu :_ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredu Skrivet 15 December 2008 Rapport Dela Skrivet 15 December 2008 klara gurragu,lugialover och Fr3Du: tackar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 15 December 2008 Rapport Dela Skrivet 15 December 2008 sticker in med en liten fråga, använder ni pkmn:en ni får till något vettigt eller är allt det här ett sätt att smygspamma och få FR och FM genom att bara skriva två olika namn? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 15 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 December 2008 nej, man skriver pokemon som den som har ämnet ska blanda tex. sizor och rayquasa och så gör den personen den och visar för den som beställde den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 15 December 2008 Rapport Dela Skrivet 15 December 2008 jo det har jag fattat, men vad händer sen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vega Skrivet 15 December 2008 Rapport Dela Skrivet 15 December 2008 jo det har jag fattat, men vad händer sen?Så som jag förstått det så är skaparen av tråden ute efter träning.Några snälla forumiter skriver pokémons och han gör dom = han får träning. Det är iallafall hur jag ser på det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 15 December 2008 Rapport Dela Skrivet 15 December 2008 luktar smygspam lång väg här.... om han vill ha träning kan han ju bara sätta igång och mixa pkmn uppifrån och ner. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg