Hoppa till innehåll

Är Dom Full På Msn?

Gäst Glassgubben

Rekommendera inlägg

Gäst Glassgubben

Okej, jag missade det roliga...

Är det första gången ni ser ett fel på internet? Okej.

Och du menar väl att dom är full(a) ?

Det är ju din åsikt. Men kolla över dig dom bryr sig inte utan dom såg det roliga. Men aja så här tänkte ju jag när jag såg msn sidan först: Jaa!! Nu kan jag ta ett screen shot och posta på fuska så raptomex kan komma och leka 75 åring. :P
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Mangekyoucake

Behöver inte vara fallet att nån var full/påverkad/stenad eller trött, någon kanske hejade på Obama och ville visa sitt stöd, och visa att John McCai inte har en chans i det amerikanska presidentvalet..herregud, ni beter er som småpojkar som sett under en kjol för första gången.

Folk skriver fel, skulle jag screenshota ALLT jag såg, skulle det bli närmre 45inlägg/screenshots per dag.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Glassgubben

Behöver inte vara fallet att nån var full/påverkad/stenad eller trött, någon kanske hejade på Obama och ville visa sitt stöd, och visa att John McCai inte har en chans i det amerikanska presidentvalet..herregud, ni beter er som småpojkar som sett under en kjol för första gången.

Folk skriver fel, skulle jag screenshota ALLT jag såg, skulle det bli närmre 45inlägg/screenshots per dag.

Aja slår vad om att du hostar istället för att skratta, torrhumor....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tror knappast att en person från MSN skulle få lägga in en sådan personlig åsikt på förstasidan. -_-
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...