Gäst Glassgubben Skrivet 29 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2008 http://i37.tinypic.com/t6tehd.jpg Aa ni ser ju :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 29 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2008 Konstigt men dom skriver ju om blandade saker på msn.se :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Glassgubben Skrivet 29 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2008 Joo men det är ju John Mcain och Barack Obama som är kandidater och så skriver dom Barack VS Obama Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 29 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2008 HAHAHAHA SÅG DET NU Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 30 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2008 haha xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 30 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2008 Okej, jag missade det roliga... Är det första gången ni ser ett fel på internet? Okej. Och du menar väl att dom är full(a) ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Glassgubben Skrivet 31 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2008 Okej, jag missade det roliga... Är det första gången ni ser ett fel på internet? Okej. Och du menar väl att dom är full(a) ? Det är ju din åsikt. Men kolla över dig dom bryr sig inte utan dom såg det roliga. Men aja så här tänkte ju jag när jag såg msn sidan först: Jaa!! Nu kan jag ta ett screen shot och posta på fuska så raptomex kan komma och leka 75 åring. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 3 November 2008 Rapport Dela Skrivet 3 November 2008 Måste vart någon koffeinberoende jävel som inte har druckit något kaffe när han la upp det där. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mangekyoucake Skrivet 4 November 2008 Rapport Dela Skrivet 4 November 2008 Behöver inte vara fallet att nån var full/påverkad/stenad eller trött, någon kanske hejade på Obama och ville visa sitt stöd, och visa att John McCai inte har en chans i det amerikanska presidentvalet..herregud, ni beter er som småpojkar som sett under en kjol för första gången. Folk skriver fel, skulle jag screenshota ALLT jag såg, skulle det bli närmre 45inlägg/screenshots per dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ubuntu Skrivet 4 November 2008 Rapport Dela Skrivet 4 November 2008 Epic fucking phail Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Glassgubben Skrivet 4 November 2008 Rapport Dela Skrivet 4 November 2008 Behöver inte vara fallet att nån var full/påverkad/stenad eller trött, någon kanske hejade på Obama och ville visa sitt stöd, och visa att John McCai inte har en chans i det amerikanska presidentvalet..herregud, ni beter er som småpojkar som sett under en kjol för första gången. Folk skriver fel, skulle jag screenshota ALLT jag såg, skulle det bli närmre 45inlägg/screenshots per dag. Aja slår vad om att du hostar istället för att skratta, torrhumor.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 4 November 2008 Rapport Dela Skrivet 4 November 2008 Behöver inte vara fallet att nån var full/påverkad/stenad eller trött, någon kanske hejade på Obama och ville visa sitt stöd, och visa att John McCai inte har en chans i det amerikanska presidentvalet..herregud, ni beter er som småpojkar som sett under en kjol för första gången. Folk skriver fel, skulle jag screenshota ALLT jag såg, skulle det bli närmre 45inlägg/screenshots per dag. Jag tror knappast att en person från MSN skulle få lägga in en sådan personlig åsikt på förstasidan. -_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.