MaryJane Skrivet 31 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2008 öl tbh.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 1 November 2008 Rapport Dela Skrivet 1 November 2008 Jag dricker kaffe nu på morronkvisten :) Jaha, men det är väldigt dåligt att du dricker kaffe vid en sådan låg ålder. Om du skulle vara femton år gammal skulle det vara okej att dricka kaffe, men du är för ung. Inte bra att du dricker detta när du är så ung, bara ett tips. //Megadeth Låt honom dricka vad han vill. :) Btw, yesman jag dricker Kaffe jag med. ' Om man säger att man dricker jolt, då är det inget. Men när det är kaffe blir det ett j*vla liv. Jo, för att kaffe innehåller väldigt mycket koffien som gör dig pig och glad resten av dagen. Eller om du nu dricker det mycket, i hela ditt liv. //Megadeth Jaha, så du menar att jolt cola inte innehåller så mycket koffein eller vad?!?! 1 Jolt = 1 Kopp Kaffe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 1 November 2008 Rapport Dela Skrivet 1 November 2008 ska dricka en cappochino(stavning) och en cola lite senare You know where your butt is?I think det är där allt ditt skitsnack hamnar! @ThreedeeeN: Jag... dricker inget nu.. paff men ska hämta ett glas urin.. jag menar äppeldryck och dricka det.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mangekyoucake Skrivet 1 November 2008 Rapport Dela Skrivet 1 November 2008 I know you are but what am I? Cola Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
marz231 Skrivet 1 November 2008 Rapport Dela Skrivet 1 November 2008 33cl Cola (Skrev 33cl för att jag av någon anledning tycker att den smakar bättre än 50cl, etc.). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 2 November 2008 Rapport Dela Skrivet 2 November 2008 Behövs inga trådar för exakt allting man gör/har på sig/kommer göra osv. Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg