360Xbox Skrivet 31 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2008 (redigerat) skriv hur mycket ni fick... det är ganska svårt :P http://www.xrite.com/custom_page.aspx?PageID=77 man ska lägga färgerna i ordning av nyanserna ("ljus heten på färgerna") :P Redigerat 31 Oktober 2008 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranjo Skrivet 31 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2008 (redigerat) Ingen idé att jag provar, är färgblind <_< Redigerat 31 Oktober 2008 av Naruto9 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 31 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2008 Jag menar inget dåligt när jag frågar men kan du bara se svart och vit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 31 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2008 (redigerat) Fick 39 :S Vad fick du då 360Xbox?^^ Redigerat 31 Oktober 2008 av Razec Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 31 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2008 You have perfect color vision! FM Hue Test Results A lower score is better, with ZERO being the perfect score. The bars above show the regions of the color spectrum where hue discrimination is low. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranjo Skrivet 31 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2008 ihabba123: Nej jag ser inte svart och vitt.(det är väldigt ovanligt) Jag har svårt att se skillnad på vissa färger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 31 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2008 (redigerat) Nej jag ser inte svart och vitt.(det är väldigt ovanligt) Jag har svårt att se skillnad på vissa färger.Menar du då Röd och Grön? EDIT: Jag fattar inte spelet <_< Redigerat 31 Oktober 2008 av TheCity Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 31 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2008 (redigerat) Nej jag ser inte svart och vitt.(det är väldigt ovanligt) Jag har svårt att se skillnad på vissa färger.Menar du då Röd och Grön? EDIT: Jag fattar inte spelet <_< du ska lägga färgerna i ordning i nyanserna ("ljuset på färgerna") Redigerat 31 Oktober 2008 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Megadeth Skrivet 1 November 2008 Rapport Dela Skrivet 1 November 2008 Ingenting jag kommer testa på. Gillar ändå inte färger. Använder bara svart, för det är den ända färgen som passar. Annars inte. //Megadeth Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 1 November 2008 Rapport Dela Skrivet 1 November 2008 I gotz 18 poäng =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 1 November 2008 Rapport Dela Skrivet 1 November 2008 Your score: 130 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 1 November 2008 Rapport Dela Skrivet 1 November 2008 77,jag är nöjd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.