shoobree Skrivet 1 November 2008 Rapport Dela Skrivet 1 November 2008 tjohoo alla fuskare! Har haft photoshop CS3 ganska länge nu faktiskt och har aldrig använt det för att jag har inte fattat ett skit! Kan inte hantera programmet så nu vill jag veta...hur blir man bra? finns det bra tutorials för n00bs som mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mugaga Skrivet 1 November 2008 Rapport Dela Skrivet 1 November 2008 tjohoo alla fuskare! Har haft photoshop CS3 ganska länge nu faktiskt och har aldrig använt det för att jag har inte fattat ett skit! Kan inte hantera programmet så nu vill jag veta...hur blir man bra? finns det bra tutorials för n00bs som mig? öhh, g00gle iz yur frienz nubz.skoja, men allvarligt, googla typ "photoshop cs3 tutorials" eller nåt. så lärde jag mig iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 1 November 2008 Rapport Dela Skrivet 1 November 2008 (redigerat) Ja kan inte heller nått skit med photoshop cs3. Som sagt sök på google efter det som han ovanför sa ;) Redigerat 1 November 2008 av SID Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 1 November 2008 Rapport Dela Skrivet 1 November 2008 Här får du en länk om du inte vet hur man googlar. Tips och Tricks: http://www.photoshopsupport.com/tutorials/...-beginners.html Samma sida som innan fast du kan ju alltid söka runt lite där: http://www.photoshopsupport.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 1 November 2008 Rapport Dela Skrivet 1 November 2008 Kan heller inte Photoshop, väldigt svårt enligt mig. Har du inte en kompis som kan hjälpa dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 1 November 2008 Rapport Dela Skrivet 1 November 2008 goodtutorials.com hade jag för mig ska vara en bra sida med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 1 November 2008 Rapport Dela Skrivet 1 November 2008 I'd say Pixel2life.com. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ADRIAN_93 Skrivet 1 November 2008 Rapport Dela Skrivet 1 November 2008 (redigerat) Okej denna länk kommer att hjälpa dig med troligvis det mesta tacka och njut :D https://www.flashback.info/showthread.php?t=99862 Sedan så kommer www.google.com att hjälpa dig mkt som sagt Google is your friend! :D Redigerat 1 November 2008 av ADRIAN_93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 1 November 2008 Rapport Dela Skrivet 1 November 2008 (redigerat) goodtutorials.com hade jag för mig ska vara en bra sida med. http://www.good-tutorials.com/tutorials/photoshopDen sidan har sjukt mycket olika effekter man kan lära sig använda. Den rekommenderar jag iaf. Flyttar även till rätt forum. Redigerat 1 November 2008 av Boffaroffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 1 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 November 2008 Tack för dom fina tutorials! Har äntligen gjort min första effekt på photoshop...slänger upp en bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 1 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 November 2008 (redigerat) har en fråga här :P Hur får jag upp den här smudge tool? EDIT: Ignorera den här inlägget! Sorry! Redigerat 1 November 2008 av XzamX Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Megadeth Skrivet 2 November 2008 Rapport Dela Skrivet 2 November 2008 Finns bra tutorials på www.adobe's.com hemsida. Där kan du hitta allt om Photoshop som du nu behöver. Dock så om det inte finns tillräckligt bra där, så kan du söka dig fram igenom Google. //Megadeth Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.