Zhark Skrivet 1 November 2008 Rapport Dela Skrivet 1 November 2008 The Angry Video Game Nerd har gjort en Halloween-special och recenserar ett par skräckspel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 1 November 2008 Rapport Dela Skrivet 1 November 2008 (redigerat) synd bara att den var från förra året. har sett den innan tror jag. edit: ja det har jag... bra ändå. Redigerat 1 November 2008 av Overkill Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 1 November 2008 Rapport Dela Skrivet 1 November 2008 ANGRY VIDEO GAME NERD ÄR GRYMT BRA!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 1 November 2008 Rapport Dela Skrivet 1 November 2008 jag har också sätt den där filmen >_> den är inte ny om du tror de Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 1 November 2008 Rapport Dela Skrivet 1 November 2008 (redigerat) Annars finns de nya här: http://www.gametrailers.com/player/42105.html?type=flv -Frankenstein http://www.gametrailers.com/player/41509.html?type=flv - Dracula Redigerat 1 November 2008 av Gimcor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhark Skrivet 1 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 November 2008 jag har också sätt den där filmen >_> den är inte ny om du tror deOj, trodde det eftersom den blev upplagd i förr går men sen såg jag "first aired : October 31, 2007". :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mojje312 Skrivet 5 November 2008 Rapport Dela Skrivet 5 November 2008 jag tyckte att dden var usel!!! :angry: jag skratta inte ens i hela filmen! jag fick ont i öronen av hans tjat!! blah blah blah över hela filmen!! ne jag tyckte inte om den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 6 November 2008 Rapport Dela Skrivet 6 November 2008 jag tyckte att dden var usel!!! :angry: jag skratta inte ens i hela filmen! jag fick ont i öronen av hans tjat!! blah blah blah över hela filmen!! ne jag tyckte inte om denahah!++++ jakk tykte denn varrolig!!111 :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 6 November 2008 Rapport Dela Skrivet 6 November 2008 jag tyckte att dden var usel!!! :angry: jag skratta inte ens i hela filmen! jag fick ont i öronen av hans tjat!! blah blah blah över hela filmen!! ne jag tyckte inte om den Om du inte skrattade en enda gång under hela filmen så har du antligen väldigt dålig humor eller så förstod du helt enkelt inte vad han sa. Denna video är dock inte AVGN bästa verk imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MixedStuff Skrivet 6 November 2008 Rapport Dela Skrivet 6 November 2008 Sätt den många gånger men den är fortfarande bra :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 11 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2009 Haha XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.