Megaman67 Skrivet 3 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 3 December 2008 Okej, mycket ni önskade er. Nu börjar det dra ihop sig till julafton. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LordFelix Skrivet 3 December 2008 Rapport Dela Skrivet 3 December 2008 Min julklappslista...' - The Sims 2 - Arbetsliv - The Sims 2 - Studentliv - The Sims 2 - Jorden runt - Nintendo WII ( Min pappa har redan lovat att jag får en ) - Godis ( massor ) - Kläder, bland annat nya Boxerz B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 6 December 2008 Rapport Dela Skrivet 6 December 2008 Bättre tider skulle vara fint att få. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 7 December 2008 Rapport Dela Skrivet 7 December 2008 En bra bärbar spel dator som klarar: Flyff, cs, micromedia flash mx(program(Det borden en asus EEE klara xD)) Sen om jag inte får datorn är det pengar som gäller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 7 December 2008 Rapport Dela Skrivet 7 December 2008 -Live koppling till mitt xbox 360 -My Mystery Ufo från hobbex -Pengar -Gears of war 2 -Brothers in arms hells highway -En svart trådlös xbox 360 handkontroll -Godis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
b3RGMAN Skrivet 11 December 2008 Rapport Dela Skrivet 11 December 2008 Golfklubbor och Silja-kryssning. Blev sjösjuk när jag åkte Silja båten, usch... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 12 December 2008 Rapport Dela Skrivet 12 December 2008 (redigerat) En språkresa till Kalifornien USA Redigerat 12 December 2008 av Nomatic Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
slabb Skrivet 16 December 2008 Rapport Dela Skrivet 16 December 2008 fallout 3, fable 2, ett headset, en stol sitter på en pall nu för den andra gick av när jag reste mig upp i världen fart så att den vippa skithårt. pengar, altid bra att ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 17 December 2008 Rapport Dela Skrivet 17 December 2008 G15 tangentbord.Sa inte att du ville ha det där Razer tangentbordet på msn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.