Nacke3000 Skrivet 19 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2009 Tjenare! Jag vill ja wc skillcape och 60 attack lvl. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 19 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2009 (redigerat) Det stället är inget bra. Fairy landet (Kommer inte ihåg vad det heter atm) eller camelot skulle jag ha valt.Jag tycker att det är ganska bra.Jämt när jag spelare så är det inga spelare där men om det skulle vara någon där så letar jag bara efter en tom värld. I Zanaris så finns det bara Yew trees och i Camelot så finns det 2 magic trees som det är oerhört många spelare på. Jag tycker att detssa ställen är bäst: Yew trees - Gnome stronghold (högra hörnet). Magic trees - Mage trainin arena & Isafdar. Show2time@ Teaks är bäst om du vill ha snabb exp vilket jag inte vill. Jag hugger magic trees till lvl 99 för pengar. Redigerat 19 Maj 2009 av Raptomex Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreaxxD00d Skrivet 21 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2009 Det stället är inget bra. Fairy landet (Kommer inte ihåg vad det heter atm) eller camelot skulle jag ha valt.Jag tycker att det är ganska bra.Jämt när jag spelare så är det inga spelare där men om det skulle vara någon där så letar jag bara efter en tom värld. I Zanaris så finns det bara Yew trees och i Camelot så finns det 2 magic trees som det är oerhört många spelare på. Jag tycker att detssa ställen är bäst: Yew trees - Gnome stronghold (högra hörnet). Magic trees - Mage trainin arena & Isafdar. Show2time@ Teaks är bäst om du vill ha snabb exp vilket jag inte vill. Jag hugger magic trees till lvl 99 för pengar. Om ja inte minns fel så finns det 6 st magic trees i Camelot Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 21 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2009 Nej det finns det nog inte. Finns ju bara två träd vid firemaking mästaren. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreaxxD00d Skrivet 21 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2009 Nej det finns det nog inte. Finns ju bara två träd vid firemaking mästaren. Och sen finns det 4 st liite söder om stället Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 21 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2009 Nej det finns det nog inte. Finns ju bara två träd vid firemaking mästaren. Och sen finns det 4 st liite söder om stället Jaså? Det hade jag faktiskt ingen aning om, vad jag vet så finns det 2 magic trees och 3-4 yew trees vid altaret. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 21 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2009 Mitt mål är nu att lvla upp str. Men kan inte börja spela eftersom att datorn har problem, kolla i dator forumet efter min tråd och svara där om du vet vad som är problemet, tack! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 21 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2009 70 Farming är mitt mål just nu, ska skaffa varrock armour 3 så att ja har alla Achievement Diarys klara, behöver endå 70 i farming sen när ja ska göra While guthix sleeps. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 21 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2009 (redigerat) få tag i (köpa från G.E., så sälj gärna där) 1000 iron ore och göra 1000 steel bars. Redigerat 21 Maj 2009 av Dave37 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 22 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2009 Ska ta 65 slay. Sen ska jag antagligen questa lite =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst MacGyver Skrivet 22 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2009 60 WC =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 22 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2009 70 wc 64 atm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg