Hoppa till innehåll

Ditt Mål?


Jolt

Rekommendera inlägg

har inget annat för mej :(

Inte för att jag vet vilken av dig det är jag snackar med men grattis till no-life't iaf =) Och hälsa den andre nissen =)

 

Ja för vi va ju inte no life i somras...

 

Nej, jag va faktiskt ute och träffade kompisar mer än alla mina somrar sedan 10 års ålder gemensamt :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

har inget annat för mej :(

Inte för att jag vet vilken av dig det är jag snackar med men grattis till no-life't iaf =) Och hälsa den andre nissen =)

Ja för vi va ju inte no life i somras...

 

Nej, jag va faktiskt ute och träffade kompisar mer än alla mina somrar sedan 10 års ålder gemensamt :)

 

Var det inte du som skrev att om man spelar typ 8 timmar om dagen, så är man no life?? Även om man är ute med kompis resten av tiden?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

har inget annat för mej :(

Inte för att jag vet vilken av dig det är jag snackar med men grattis till no-life't iaf =) Och hälsa den andre nissen =)

Ja för vi va ju inte no life i somras...

 

Nej, jag va faktiskt ute och träffade kompisar mer än alla mina somrar sedan 10 års ålder gemensamt :)

 

Var det inte du som skrev att om man spelar typ 8 timmar om dagen, så är man no life?? Även om man är ute med kompis resten av tiden?

 

nejdå ;)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

idunno mitt ända mål i runescape var o bli bland dem bästa (combat mässigt), utan o bry sig ett skit om spelet rofl jag är nästan där nu, så vettifan vad jag ska göra efter jag dingat 130 troligtvis ägna mig mer tid till wow, cs eller warcraft3

 

väntar på starcraft 2 & diablo3 :/ de 2 kommer ÄGA FETT!

Redigerat av show2time
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...