Raptomex Skrivet 16 April 2009 Rapport Dela Skrivet 16 April 2009 Yippie! Lvl 89 woodcutting. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 16 April 2009 Rapport Dela Skrivet 16 April 2009 har inget annat för mej :( Inte för att jag vet vilken av dig det är jag snackar med men grattis till no-life't iaf =) Och hälsa den andre nissen =) Ja för vi va ju inte no life i somras... Nej, jag va faktiskt ute och träffade kompisar mer än alla mina somrar sedan 10 års ålder gemensamt :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 17 April 2009 Rapport Dela Skrivet 17 April 2009 har inget annat för mej :( Inte för att jag vet vilken av dig det är jag snackar med men grattis till no-life't iaf =) Och hälsa den andre nissen =) Ja för vi va ju inte no life i somras... Nej, jag va faktiskt ute och träffade kompisar mer än alla mina somrar sedan 10 års ålder gemensamt :) Var det inte du som skrev att om man spelar typ 8 timmar om dagen, så är man no life?? Även om man är ute med kompis resten av tiden? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 19 April 2009 Rapport Dela Skrivet 19 April 2009 har inget annat för mej :( Inte för att jag vet vilken av dig det är jag snackar med men grattis till no-life't iaf =) Och hälsa den andre nissen =) Ja för vi va ju inte no life i somras... Nej, jag va faktiskt ute och träffade kompisar mer än alla mina somrar sedan 10 års ålder gemensamt :) Var det inte du som skrev att om man spelar typ 8 timmar om dagen, så är man no life?? Även om man är ute med kompis resten av tiden? nejdå ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 19 April 2009 Rapport Dela Skrivet 19 April 2009 Fixade nyss lvl 90 woodcutting. :) 9 lvls till. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreaxxD00d Skrivet 19 April 2009 Rapport Dela Skrivet 19 April 2009 Håller på att träna fletching atm, aim: 99 :P 86 snart Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drumhero Skrivet 27 April 2009 Rapport Dela Skrivet 27 April 2009 60 att Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
show2time Skrivet 27 April 2009 Rapport Dela Skrivet 27 April 2009 (redigerat) idunno mitt ända mål i runescape var o bli bland dem bästa (combat mässigt), utan o bry sig ett skit om spelet rofl jag är nästan där nu, så vettifan vad jag ska göra efter jag dingat 130 troligtvis ägna mig mer tid till wow, cs eller warcraft3 väntar på starcraft 2 & diablo3 :/ de 2 kommer ÄGA FETT! Redigerat 27 April 2009 av show2time Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 29 April 2009 Rapport Dela Skrivet 29 April 2009 Firemaking skillcape! 60 def. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 1 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2009 Woodcutting lvl 91. :]] 8 lvls till. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 9 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2009 Inte full sara längre! Nu när jag har blivit member så vill jag ha full dragon och en cool skillcape! Jag har dragon platelegs boots och gauntlets! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreaxxD00d Skrivet 9 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2009 Inte full sara längre! Nu när jag har blivit member så vill jag ha full dragon och en cool skillcape! Jag har dragon platelegs boots och gauntlets! :D Full Drag. och Cooking skillcape? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg