Raptomex Skrivet 3 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2009 Jag har förlängt mitt membership till 42 dagar nu. Det är en ny månad, det innebär nya mål. :) Under dessa 42 dagar så ska jag uppnå detta. Attack lvl 75. Defence lvl 75. Strength lvl 75. Prayer lvl 60. Ranged lvl 80/85. Hunter lvl 30. Construction lvl 30. Summoning lvl 40. Magic lvl 75. Inte nog med detta, jag ska även göra en MASSA olika quest. ;) Dessa quest ska jag göra: Plague City Quest. Biohazard Quest. Underground pass Quest. Regicide Quest. Waterfall Quest. Roving Elves Quest. The Grand tree Quest. Tree Gnome Village Quest. The Tourist Trap Quest. Temple of ikov Quest. Death Plateau Quest. The Fremennik Isles Quest. Merlin’s Crystal Quest. Holy Grail Quest. Recruitment Drive Quest. The Lost Tribe. Wanted! All fired up Quest. Big Chompy Bird Hunting. Zogre Flesh Eaters. In Search of the Myreque Monkey Madness. Desert Treasure. One Small Favour Quest. Watchtower Quest. The Curse of Zaros mini-quest. Ska börja med den första (Plague city) och gör alla tills den sista (The Curse of Zaros mini-quest) Om ni vill så får ni gärna göra dessa quests med mig. Joina min clanchat "hypno192" så kan vi göra dem tillsammans. :) Sådär, detta är allt jag ska göra under 42 dagar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 4 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2009 Jag har förlängt mitt membership till 42 dagar nu. Det är en ny månad, det innebär nya mål. :) Under dessa 42 dagar så ska jag uppnå detta. Attack lvl 75. Defence lvl 75. Strength lvl 75. Prayer lvl 60. Ranged lvl 80/85. Hunter lvl 30. Construction lvl 30. Summoning lvl 40. Magic lvl 75. Inte nog med detta, jag ska även göra en MASSA olika quest. ;) Dessa quest ska jag göra: Plague City Quest. Biohazard Quest. Underground pass Quest. Regicide Quest. Waterfall Quest. Roving Elves Quest. The Grand tree Quest. Tree Gnome Village Quest. The Tourist Trap Quest. Temple of ikov Quest. Death Plateau Quest. The Fremennik Isles Quest. Merlin’s Crystal Quest. Holy Grail Quest. Recruitment Drive Quest. The Lost Tribe. Wanted! All fired up Quest. Big Chompy Bird Hunting. Zogre Flesh Eaters. In Search of the Myreque Monkey Madness. Desert Treasure. One Small Favour Quest. Watchtower Quest. The Curse of Zaros mini-quest. Ska börja med den första (Plague city) och gör alla tills den sista (The Curse of Zaros mini-quest) Om ni vill så får ni gärna göra dessa quests med mig. Joina min clanchat "hypno192" så kan vi göra dem tillsammans. :) Sådär, detta är allt jag ska göra under 42 dagar. Vi skulle kunna göra Monkey Madness tillsammans. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 4 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2009 Javisst. Men som du ser så är Monkey Madness en av dem sista som jag ska göra. :mellow: Visst får du vänta om du vill. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 4 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2009 Javisst. Men som du ser så är Monkey Madness en av dem sista som jag ska göra. :mellow: Visst får du vänta om du vill. ;) Ska se hur det blir,tänkte göra Monkey Madness om nåra dagar men visst kan ja vänta :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 5 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2009 När jag lirar så spelar jag för att få upp min str till 70. Är på 68. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 6 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2009 Fick det i söndags :PPPPPPP Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 6 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2009 Grattis. :) vad heter du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 6 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2009 Fick det i söndags :PPPPPPP Gratz ;D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 7 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2009 (redigerat) Gjorde Plague City nyss. :) Ska börja med Biohazard nu. Redigerat 7 Mars 2009 av Raptomex Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cowen107 Skrivet 8 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2009 mitt mål är 75 attack är 73 33k till 74 :P :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 8 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2009 (redigerat) mitt nya mål är att komma på vad ja hade för lösen på ett account .. >.< Redigerat 8 Mars 2009 av Quatix Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreaxxD00d Skrivet 8 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2009 Att lvla min nya pure :) 0o dem0lizh Grattis. :) vad heter du? Windersen heter han :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg