KuroKaktus Skrivet 3 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 3 November 2008 DBM värkar lite bra. =D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 3 November 2008 Rapport Dela Skrivet 3 November 2008 ReCount, Omen3, Ora2, AtlasLoot Enhanced, Cartographer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 4 November 2008 Rapport Dela Skrivet 4 November 2008 ReCount, Omen3, Ora2, AtlasLoot Enhanced, Cartographer.mina addons funkar inte längre?! det ända som funkar är questhelper, så hur ska jag göra för att få dem andra att funka. och jag gillar QuesthelperAtlasloot enhanced och Auctioneer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 4 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 November 2008 Testa att ladda ner dom igen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 4 November 2008 Rapport Dela Skrivet 4 November 2008 Recount, EXTREMT UNDERBARA RatingBuster som jag <3, AtlasLoot och självklart x-perl Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 5 November 2008 Rapport Dela Skrivet 5 November 2008 Testa att ladda ner dom igen.jag har gjort det typ 3 gånger... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 5 November 2008 Rapport Dela Skrivet 5 November 2008 ReCount, Omen3, Ora2, AtlasLoot Enhanced, Cartographer.mina addons funkar inte längre?! det ända som funkar är questhelper, så hur ska jag göra för att få dem andra att funka. och jag gillar QuesthelperAtlasloot enhanced och Auctioneer http://www.wowinterface.com/survivalguide.php Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 5 November 2008 Rapport Dela Skrivet 5 November 2008 Vad heter addOnet som tar bort drakarna och sånt vid sidan men det är fortfarande samma sätt.. Det går inte att göra det så med bartender.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 5 November 2008 Rapport Dela Skrivet 5 November 2008 Skulle ni kunna säga vilken av dessa Cartographer det är man ska ladda ner? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 5 November 2008 Rapport Dela Skrivet 5 November 2008 Skulle ni kunna säga vilken av dessa Cartographer det är man ska ladda ner? http://wow.curse.com/downloads/wow-addons/...rtographer.aspx skulle jag gissa på. Sidney ett tips ladda ner wowmatrix om du inte har den redan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 5 November 2008 Rapport Dela Skrivet 5 November 2008 Vad är wowmatrix? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 5 November 2008 Rapport Dela Skrivet 5 November 2008 Cartographer är out dated senast jag tittade (funkar inte). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg