Legolasswe Skrivet 2 November 2008 Rapport Dela Skrivet 2 November 2008 Varje gång jag startar Matrix:Path of Neo,så måste jag ändra knapparna hela tiden som jag vill ha dem. <_< Vad ska man göra för att fixa det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 2 November 2008 Rapport Dela Skrivet 2 November 2008 Kan du förklara lite bättre? det ända jag förstår är att du vill ändra någon knapp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legolasswe Skrivet 2 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 November 2008 Knapp inställningarna sparas inte.Man måste varje gång ändra knapparna när man startar spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 2 November 2008 Rapport Dela Skrivet 2 November 2008 Aha, Stänger du av spelet via Exit? eller vad det nu står. Hände mig i CS ibland. Beronde på att jag stängde processen istället för på Exit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legolasswe Skrivet 2 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 November 2008 (redigerat) Det är något fel på kontroll inställningarna,finns det någon patch som fixar det?Har tittat på hemsidan till spelet men när jag ska installera det står det nästan så här på engelska:Programmet hittade inte PATHOFNEO UPDATE på din dator. Redigerat 2 November 2008 av Legolasswe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 2 November 2008 Rapport Dela Skrivet 2 November 2008 Testa att installera om spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legolasswe Skrivet 2 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 November 2008 Ok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 3 November 2008 Rapport Dela Skrivet 3 November 2008 Ok. Did it work? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legolasswe Skrivet 3 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 3 November 2008 Nej <_<... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 3 November 2008 Rapport Dela Skrivet 3 November 2008 Kanske är en bugg i spelet? Vet inte riktigt. Spelet verkar ju inte ha ett forum där man kan kolla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 3 November 2008 Rapport Dela Skrivet 3 November 2008 http://forums.eu.atari.com/forumdisplay.ph...mp;daysprune=-1 http://www.atari.com/thematrixpathofneo/UK/index2.html självklart har det en hemsida och sånt...men forumet är nog lite dött :P. spelet är ju rättså gammalt nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 3 November 2008 Rapport Dela Skrivet 3 November 2008 Alla spel har nästan en hemsida och forum. men han kan ju alltid testa att skriva i forumet där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.