Gäst Glassgubben Skrivet 4 November 2008 Rapport Dela Skrivet 4 November 2008 (redigerat) sony ericsson w890i. Edit:stavfel Redigerat 4 November 2008 av Glassgubben Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Megadeth Skrivet 5 November 2008 Rapport Dela Skrivet 5 November 2008 sony ericsson w890i. Edit:stavfel Ser inget stavfel där. Dock kanske du bör börja med stor bokstav, så skulle det se trevligare ut. xD //Megadeth Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
EAGAMES Skrivet 5 November 2008 Rapport Dela Skrivet 5 November 2008 (redigerat) Sony Ericsson W902 :gitarr: OCH W850i Redigerat 5 November 2008 av EAGAMES Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 5 November 2008 Rapport Dela Skrivet 5 November 2008 Tydligen så köpte jag en mobil för 100 spänn på tradera... som visade sig vara vattenskadad. hooray! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Glassgubben Skrivet 6 November 2008 Rapport Dela Skrivet 6 November 2008 sony ericsson w890i. Edit:stavfel Ser inget stavfel där. Dock kanske du bör börja med stor bokstav, så skulle det se trevligare ut. xD //Megadeth Nej men asså det var ett stav fel och så ändrade jag inlägget och för hålla nyfikna fuskare informerade så skriver man Edit:det man har ändrat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 6 November 2008 Rapport Dela Skrivet 6 November 2008 Synd wacko. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 6 November 2008 Rapport Dela Skrivet 6 November 2008 Tydligen så köpte jag en mobil för 100 spänn på tradera... som visade sig vara vattenskadad. hooray!Epic. Har en Sony Ericsson W890i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MixedStuff Skrivet 6 November 2008 Rapport Dela Skrivet 6 November 2008 Jag har en Sony ericsson W302i Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mintplanta Skrivet 6 November 2008 Rapport Dela Skrivet 6 November 2008 (redigerat) Har inte en blekaste aning om vad jag har för modell, det enda jag vet är att det är en Nokia som har funkat fel fritt i ett år. Dock har den en tendens att stänga av sig och sedan sätta på sig själv igen. Redigerat 6 November 2008 av Mintplanta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 6 November 2008 Rapport Dela Skrivet 6 November 2008 Sony Ericsson w660i Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 7 November 2008 Rapport Dela Skrivet 7 November 2008 Äpple I-telefon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 7 November 2008 Rapport Dela Skrivet 7 November 2008 Äpple Jag-telefon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.